Hyundai kehv esitus Monte Carlo rallil, autoralli MM-sarja Ralli1 ajastu esimesel võistlusel, oli paljudele kindlasti suureks üllatuseks.
Ott Tänak katkestas, Thierry Neuville masinal lagunes laupäeval vedrustus ja belglane lõpetas ralli alles kuuendana. Oliver Solberg loobus võistlusest viimasel päeval, sest heitgaasid tungisid auto salongi.
Hoolimata Monte ebaõnnest on Ott Tänak siiski positiivne ja loodab Rootsis olla tagasi kõrges mängus.
“Ütleme nii, et kui tingimused olid veidi keerulisemad, siis tegelikult meie kiirus nii halb ei olnud,” rääkis Tänak DirtFishile.
“Saime end võrrelda teiste meeskondadega ja olime konkurentsivõimelised. Just suure haarduvusega pinnasel jäime veidi maha, kuid meil oli ka erinevaid probleeme, nii et me ei näidanud kindlasti tegelikku kiirust.”
“Ma arvan, et praegu on võtmeküsimuseks vabanemine kõigist probleemidest mis meil on ja siis me näeme, kus me tegelikult asetseme.”
“Ma olen üsna kindel, et selle auto potentsiaal on puhtalt jõudluses olemas. Auto saab olema kiire kuid me peame selle lihtsalt valmis saama, et saaksime 100% esitusele keskenduda.”
Tänak tunnistab, et Monte kordus on võimalik. Kiirest autost pole kasu, kui see on ebausaldusväärne. Ja ajaline vahe Monte ja Rootsi vahel polegi nii suur – loota, et Hyundai muudab ebausaldusväärse auto vähem kui kuuga kuulikindlaks, on kahtlane.
Hyundai on ettevalmistuse poolest teistest kõvasti maas ja selles pole kahtlust. Moncet tunnistas, et kõigi kolme auto hooaja avavõistluseks õigeks ajaks valmis ehitamine oli keeruline.
“Poisid pingutasid tõesti kõvasti. Eelkõige insenerid ja mehaanikud tegelesid ööpäevaringselt ja see ei olnud nii ainult viimased nädalad, vaid kõik viimased kuud pingutati kõvasti selle nimel, et auto valmis saada.”
Kuigi Andrea Adamo aegadel käis Hyundai tihedalt võistlemas ka rallidel väljaspool MM-sarja, siis praegu selleks põhjust pole. Esmalt on vaja auto korralikult valmis ehitada ja siis saab otsustada, mis on arendamiseks õiged käigud.
«Ma arvan, et oleme kõigega juba üsna tagajalgadel. Kõigepealt peame kõik asjad selgeks saama, autod jooksma panema ja varuosad ning arenduse valmis saama. Kui meil tekib võimalus, siis proovime kindlasti midagi teha, kuid hetkel arvan, et oleme teiste ülesannetega piisavalt hõivatud.»