Alates sellest hooajast Hyundai WRC meeskonda naasnud Andreas Mikkelsen, loodab hoolimata oma vähesest asfaldi kogemusest Hyundaiga, ära kasutada oma varasemad kogemused, et jõuda poodiumile.
Norra piloot osaleb sellel hooajal Hyundai Motorspordi meeskonna ridades kolmanda piloodina asfaldirallidel. Tema esimene start i20N Rally1-ga oli kolm kuud tagasi Monte Carlo rallil, kus ta saavutas üldarvestuses kuuenda koha.
“Tunnen end pärast hooaja algust Monte-Carlos väga kindlat,” sõnas Mikkelsen.
Lisaks Horvaatias toimunud testile andis Alzenaus baseeruv meeskond talle võimaluse võistelda asfaldirallil Itaalias, et enne WRC-hooaja neljandat etappi autoga rohkem harjuda.
“On suurepärane naasta Hyundai i20 N Rally1 Hybriidi rooli, eriti pärast Regione Piemonte rallit Itaalias.”
„Horvaatia on ainulaadne väljakutse, kuid meil on aastatepikkune kogemus, mida saame kasutada heade otsuste tegemisel.”
“Kuna pidamine ja ilm muutuvad kogu aeg, on hea legend selle õnnestumiseks väga oluline.”
Võrreldes Ott Tänaku ja Thierry Neuville’ga saab vähemalt Horvaatia ralli algus Mikkelseni jaoks keerulisem olema, sest stardib tema ju alles rivi lõpust, ehk siis WRC autodest seitsmendana. Kuna Horvaatia ralli on tuntud selle poolest, et iga järgnev auto tõmbab teele järjest enam muda ja sodi, on kindel eelist eespool startijatel.
“Ilmselt on meie stardikoht nädalavahetuse alguses miinuseks, eriti kui sajab, kuna teele tõmmatakse muda.”
“Lõppkokkuvõttes sihime poodiumit, kuid kui tingimused muutuvad keeruliseks, siis tahame jõuda esiviisikusse,” lisas Mikkelsen lõpetuseks.
Sellel nädalavahetusel, ehk siis 18.-21. aprillil sõidetaval Horvaatia MM-rallil aitab silma peal hoida ka Ralli.ee, kes teeb iga kiiruskatse olulisematest sündmustest kokkuvõtte.
Vaata lisaks ja räägi kaasa ka rallifoorumis:
Avalda arvamust post