Hyundai meeskond läks Monte Carlo rallile vastu enesekindlalt, kuid üllatuslikult ei suutnud ei Dani Sordo, ega Esapekka Lappi näidata mingit kiirust. Autoga oli hädas ka Neuville, kes lõpuks tunnistas, et meeskond oli valinud Monte ralliks valed seaded.
“Ma arvan, et meil pole vaja muretseda. Meil oli nii väljakutseid pakkuva võistluse eel kasutada vaid üks testipäev. Otsustasime võistlust alustada kõikidele tingimustele sobiva seadistusega. Lõpuks oli ralli aga täiesti kuiv ja puhas asfaldiralli,” rääkis Neuville.
“Üldiselt oli meie auto päris hea, aga valisime lihtsalt valed seaded, mis ei sobinud nendeks ilmastikuoludeks. Olime tegelikult terve nädalavahetuse kiirusest veidi maas,” rääkis 2020. aastal Monte Carlo rallil võidutsenud Neuville, kes kaotas lõpuks võitjale 44,6 sekundit.
“Alati on tore hooaega poodiumil alustada, aga see ei olnud see mida ootasime. Muidugi oleksime tahtnud võidu nimel võidelda, kuid kahjuks polnud see võimalik,” lisas Neuville.
“Kiirus ei olnud väga hull, aga samas ka mitte väga hea. Me ei pea veel paanitsema ja Rootsis on uus võimalus.”
Autoralli MM-sari jätkub veebruaris lumises Rootsis.
“Rootsi ralli eel saame juba rohkem testida meie ametlikult testialal Soomes.” lisas Neuville.
Neuville lisas, et Rootsi ralli eel saab ta plaanide järgi testida lausa kaks päeva. Sealsed tingimused ei ole täiesti identsed võrreldes Rootsi ralliga, kuid lumepuudust ei tohiks seal olla.