• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
juuni 15, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Ralli.ee
Home WRC

Toyotal 2025 hooaja lahendusi testinud Latvala kahtleb tootjate huvis sellisel kujul Rally1 autodega üldse jätkata

Admin lisas Admin
29.04.2024 11:54
WRC
Toyota Rally1 Yaris väiksema tagatiivaga 📹 by komik video

Toyota Rally1 Yaris väiksema tagatiivaga 📹 by komik video

12
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

Horvaatia MM-ralli eel me kirjutasime, et Toyota WRC meeskond katsetas oma Rally1 Yarisel 2025 aastaks kavandatud lahendusi, ehk siis vähendatud aerodünaamikat, eemaldas hübriidi ja kasutas väiksemat õhu sisselaskeava.

Lisaks prooviti ka GR Yaris Rally2-l suuremat õhupiirajat, mis andis rohkem jõudu ja suuremat tiiba, et pakkuda paremat survejõudu – vastavalt WRC töörühma poolt järgmiseks hooajaks pakutud kavale.

Nüüd avaldas meeskonna juht Jari-Matti Latvala väljaandele Dirtfish, et mida meeskond sellest õppis: “Võin teile öelda, et meie jaoks on see suur samm praegustest Rally1 autodest allapoole ja Rally2 auto puhul väike samm üles.”

Latvala on võimalike muudatuste pärast endiselt mures ja tunnistas, et tal on raske näha kahte autot järgmisel hooajal võidu nimel võistlemas.

“Ma arvan, et nende kahe auto samasse klassi viimine on keeruline,” lisas ta. “Kui mõelda Rally1 autole ja selle väljatöötamise peale, siis kogu aerodünaamika on loodud tagaspoileri jaoks [ja] selle jaoks, kuidas auto küljed on õhuvooluga seotud tagumise spoileriga. Kui eemaldate tagumise spoileri ja paned sinna väiksema, pole see nii lihtne. Auto tagumine geomeetria ei pruugi üldse töötada nii, nagu see on kavandatud.”

“Ja seepärast vajaks see kõik palju tööd ja katsetamist. Ja kõigil oleks palju lihtsam, kui me nii suuri muudatusi ei teeks.”

Toyota järgmise aasta lahendusi proovimas:

Latvala seadis kahtluse alla mõtteviisi muuta praegune WRC auto piisavalt aeglaseks, et kliendipõhine masin madalamast klassist sellest võitu saaks.

Ta lisas: “Kui Rally1 palju aeglasemaks teha, on loomulikult kõik võimalik [ja Rally2 võib võita]. Aga siis tuleb mõelda ka sellele: mis on siis tootjate huvi Rally1 autodega sõita? Kui Rally2-plus auto on järsku kiirem ja te saate selle komplektiga kodus hakkama siis… miks sa tahaksid tehasemeeskonnana autoralli MM-sarjas olla?”

Lõplikud 2025. aasta reeglid peaksid kinnituse saama juunis toimuval WMSC koosolekul.

Märksõnad: Jari-Matti LatvalaToyota Gazoo RacingWRC
Share5Tweet3Send

Soovitame sulle ka neid

Sebastien Ogier ja Elfyn Evans Autor/allikas: Toyota Gazoo Racing
WRC

Elfyn Evans ei lase end Ogier’i tiitliplaanidest häirida – “Tiitli nimel pead alistama kõik vastased”

15.06.2025 12:45
Jari-Matti Latvala. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT
WRC

Latvala tõmbas kriitikute väidetele pidurit: 1990ndatel ei olnud päevad pikemad

15.06.2025 12:25
François-Xavier Demaison ja Adrine Fourmaux, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Hyundai bossi sõnul meenutab Fourmaux noort Ogier’d – andekas, aga liiga püsimatu

14.06.2025 11:46
Ott Tänak ja Malcolm Wilson Autor/allikas: M-Sport Ford
WRC

Palju õnne! Malcolm Wilson valiti FIA uueks asepresidendiks

13.06.2025 11:14
Ott Tanak ja Martin Jarveoja, Kreeka MM-rallil, Foto: Dufour Fabien/ Hyundai Motorsport GmbH
WRC

VIDEO: Vaata kuidas Ott Tänak Kreeka MM-ralliks valmistus

13.06.2025 10:30
Adrien Fourmaux, Foto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Emotsionaalsed kaadrid Adrien Fourmaux’ katkestamisest Sardiinias: „Mida ma just tegin?“

11.06.2025 11:53

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Sebastien Ogier ja Elfyn Evans Autor/allikas: Toyota Gazoo Racing

Elfyn Evans ei lase end Ogier’i tiitliplaanidest häirida – “Tiitli nimel pead alistama kõik vastased”

lisas Admin
15.06.2025 12:45
0

Jari-Matti Latvala. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Latvala tõmbas kriitikute väidetele pidurit: 1990ndatel ei olnud päevad pikemad

lisas Admin
15.06.2025 12:25
0

François-Xavier Demaison ja Adrine Fourmaux, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Hyundai bossi sõnul meenutab Fourmaux noort Ogier’d – andekas, aga liiga püsimatu

lisas Admin
14.06.2025 11:46
0

Ott Tänak ja Malcolm Wilson Autor/allikas: M-Sport Ford

Palju õnne! Malcolm Wilson valiti FIA uueks asepresidendiks

lisas Admin
13.06.2025 11:14
0

Ott Tanak ja Martin Jarveoja, Kreeka MM-rallil, Foto: Dufour Fabien/ Hyundai Motorsport GmbH

VIDEO: Vaata kuidas Ott Tänak Kreeka MM-ralliks valmistus

lisas Admin
13.06.2025 10:30
0

Foto: Iconic Auctioneers
WRC

Colin McRae endised võistlusautod müüdi hiigelsumma eest!

30.08.2023 15:13

Tänane Top

Jari-Matti Latvala. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Latvala tõmbas kriitikute väidetele pidurit: 1990ndatel ei olnud päevad pikemad

15.06.2025 12:25
Sebastien Ogier ja Elfyn Evans Autor/allikas: Toyota Gazoo Racing

Elfyn Evans ei lase end Ogier’i tiitliplaanidest häirida – “Tiitli nimel pead alistama kõik vastased”

15.06.2025 12:45
Ott Tänak ja Malcolm Wilson Autor/allikas: M-Sport Ford

Palju õnne! Malcolm Wilson valiti FIA uueks asepresidendiks

13.06.2025 11:14
Sebastien Ogier. Kuva: TGR WRT / McKlein

Kas Sebastien Ogier sai õiglase ajahüvitise? – “Iga sekund Tänaku vastu on ülioluline”

7.06.2025 16:23
Ott Tanaku auto peale õnnetust, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

VIDEOD: 10 aastat Tänaku dramaatilisest Mehhiko ralliõnnetusest – „Titänak“

6.03.2025 18:34
Noored Roolis Cupella Cup neljas etapp sõideti Kuningamäe kardirajal – FOTOGALERII

Noored Roolis Cupella Cup neljas etapp sõideti Kuningamäe kardirajal – FOTOGALERII

6.09.2022 10:49

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee