Järgmisel nädalal sõidetaval Safari rallil Keenias on esmakordselt Rally1 klassi autodel lubatud kasutada snorkeleid, ehk siis õhuvõtu torusid, et vältida vee ja liiva sattumist mootorisse. Lisaks sellele võtab Toyota meeskond kasutusele ka olulised uuendused oma võistlusautol.
Reedel avaldas meeskond, et GR Yaris Rally1 auto saab vedrustuse uuenduse, mille eesmärk on parandada nii selle tööd kui ka töökindlust.
“Muidugi on selle võistluse jaoks raske olulisi muudatusi teha, kuid meil on uus üldine vedrustuse värskendus. Tore on ka see, et saame “snorkelid” autodele tagasi. Nad mitte ainult ei näe suurepärased välja, vaid aitavad ka siis, kui teel on vett,” rääkis tiimijuht Jari-Matti Latvala Rallit.fi-le.
Toyota on viimastel aastatel Keenias edukas olnud. Eelmised kaks võistlust Naivashas on toonud meeskonnale nelikvõidu ning 2021. aastal hõivasid Toyota sõitjad kaks poodiumi kõrgemat astet.
“Ootame alati Safari rallit. Nüüd võib toimuda suur muutus, sest ralli aeg on muutunud. Keenias on praegu vihmaperiood, mistõttu on suur oht, et tingimused võivad olla keerulised,” arvas Latvala.
“Kui sajab vihma, võivad lõigud muutuda väga raskeks ja libedaks. See saab sõitjatele olema suur väljakutse. Kannatlikkus on sellel võistlusel väga oluline, eriti kui ilmastikuolud on keerulised. Võti on olla kõige targem ja mitte niivõrd kiireim.”
“Kõik meie sõitjad on näidanud, et saavad Keenias hästi hakkama, seega loodan taas Toyota võitu,” lisas Latvala lõpetuseks.
Keenia MM-ralli algab kolmapäevase testikatsega. Kokku läbitakse rallil 19. kiiruskatset kogupikkusega veidi alla 370 kilomeetri.
Vaata lisaks ja räägi kaasa rallirahvas.ee:
Avalda arvamust post