WRC dokumentaalsarja «More Than Machine» teises episoodis keskendutakse aprillis toimunud autoralli maailmameistrivõistluste Horvaatia etapile, mis tõi esile rehvivaliku keerukuse. Sõitjad teevad rehvivalikud tuginedes ilmaennustajate prognoosidele.
Tänavusel Horvaatia rallil oli pidev vihmaoht, mis tekitas suurt peavalu M-Spordi sõitjatele Adrien Fourmaux’le ja Gregoire Munsterile.
Meeskonnad ei toetu ainult oma andmetele, vaid jälgivad ka konkurente. Dokumentaalis näidatakse, kuidas Toyota ja Hyundai esindajad hiilivad M-Spordi telgi ümbruses, et näha, milliseid rehve vastased kavatsevad kasutada.
Videos alates ajast 02:20 on näha, kuidas M-Spordi mehhaanik Malcolm Read kommenteerib: “Ta jälgib, milliseid rehve me autodele paneme ja kui palju varurehve kaasa võtame. Seejärel annab ta infot oma meeskonnale edasi. Seal on kaks meest, üks Toyotast ja teine Hyundaist. Kuid nad ei tea, kes on meie spioon.”
Pärast luureretke naaseb M-Spordi insener Joe Barnwell ja kirjeldab milliseid rehvivalikuid kasutavad Hyundai ja Toyota: “Tänakul on viis pehmet rehvi, Mikkelsenil viis pehmet ja üks kõva rehv. Sama on ka Neuville’i puhul.”
Vale rehvivalik võib tuua suuri kaotusi, mistõttu püüavad meeskonnad koguda võimalikult palju infot, et aidata rallisõitjatel teha parimaid otsuseid. “Lõpliku otsuse teeb rallisõitja. Nad peavad olema rehvidega rahul,” sõnas Barnwell.
Dokumentaali teine episood: