Sardiinia ralli laupäevasel teisel kiiruskatsel olid väga head tempot tegemas Ott Tänak ja Martin Järveoja, paraku paarkümmend meetrit enne finishit olnud veetakistusest läbi sõites jäi eestlaste Ford Puma mootor seisma.
Üle poole minuti proovis Tänak Fordi mootorit tööle saada, aga kui see ei õnnestunud sõideti finishisse hübriidi abiga.
Kahjuks sellega lõppes ka eestlaste tänane võistluspäev, sest Ford Puma mootorit ei õnnestunudki enam tööle saada.
Üheksandalt katselt võttis aga oma teise katsevõidu Neuville ja ralli liidriks tõusis uuesti Esapekka Lappi.
Ralli üldseis peale SS9
Laupäevased kiiruskatsed
11.08 – SS10 Erula – Tula 1 (21,92 km)
12.22 – SS11 Tempio Pausania 1 (9,04 km)
Paus
16.05 – SS12 Coiluna – Loelle 2 (16,28 km)
17.03 – SS13 Su Filigosu 2 (19,57 km)
18.30 – SS14 Erula – Tula 2 (21,92 km)
19.44 – SS15 Tempio Pausania 2 (9,04 km)
Avalda arvamust post