Ruben Volt, Mattias Vahtel ja Antti Rammo (ALM Honda Racing) osalevad tänavu TCR-klassi kereautode Itaalia meistrivõistluste sarjas, mis kuulub Euroopa tugevamate sarjade hulka. Kui möödunud aasta lõpetati esikolmiku piiril, siis selleks aastaks on eesmärk tõusta sõitjate arvestuses TOP 3 hulka ja öelda sõna sekka kõrgemate kohtade jagamisel. Hooaja esimene etapp sõidetakse 21.-23. aprillil Imolas.
Itaalia TCR autoringrajasari on aastatega tublisti arenenud. Kui 2021. aastal ALM Honda Racing esmakordselt sarjas osales, olid eestlased esimene välisvõistkond. 2023. aastal on stardijoonele oodata pea 40 autot ja meeskonnad ning sõitjad tulevad lisaks Itaaliale üle maailma. Lisaks Itaalia TCR sarjale osalevad sõitjad juunis Vallelunga rajal toimuvalTCR World Toursarja etapil, mis on selle klassi absoluutne tippsari.
Ruben Volt:„Kuna eelmine aasta näitas, et suudame võidelda poodiumikohtade nimel, siis see oleks kindlasti peamine eesmärk nii etappidel kui hooaja kokkuvõttes. Kui hooaja käigus selgub, et saame kaasa rääkida ka meistritiitli nimel, siis sihime kindlasti ka seda. Esimene eesmärk on hetkel TOP 3 hooaja kokkuvõttes.“
Mattias Vahtel:„Hooaja eelne test läks meil kõigil hästi. Saime head infot nii auto kui rehvide osas ja samuti mingi pildi ette konkurentide osas. Minu enda kiirus hakkas eelmise hooaja teises pooles olema seal, kus võiks olla ja sealt on hea jätkata. Olen nõus Rubeniga, et poodiumikohad on kindlasti eesmärgiks. Eraldi tooks välja ka selle, et peame olema peale teist etappi üldarvestuses TOP 12 hulgas, sest just 12 sõitjat saavad TCR World Tour etapil, mille raames sõidetakse Itaalia sari, peale. Kindlasti tahaks sõita maailma tugevaima sarja etapil.“
Antti Rammo:„Olen hooajaks valmis. Kindlasti olen selleks hooajaks paremini kõigega kohanenud ja tunnen, et areng on olnud kiiruses ja ka mujal. Eesmärk ongi olla kiirem kui eelmine aasta, tahaks püüda TOP 5 kohti ja miks mitte ka poodiumit. Eelmise aasta koht ei näidanud kindlasti mu kiirust, läbi hooaja oli palju ebaõnne, mida tahaks tänavu vältida. Kuna lõpliku pildi selles osas, kes tänavu sõidavad ja millise tempoga saame esimesel nädalavahetusel, siis peale seda saan oma eesmärke täpsemalt seada.“
Meeskonna juhi Martin Lauri sõnul on kahe hooajaga saadud väga head kogemused ja eelmise aasta tulemused näitasid, et töö on liikunud õiges suunas. „ALM Honda Racing meeskonna ja sõitjate võimekus on kindlasti hea. Sari on väga tugev ja selleks, et kõrges mängus kaasas olla eksimisruumi ei ole. Ma toon sisse ka õnne faktori, sest kui rajal on pea 40 autot, on ka õnne vaja, et teha head tulemust. Aga see pole põhiline, enamus on ikka meie enda teha. Usun, et suudame sellel aastal kaasa rääkida TOP 3 koha nimel üldarvestuses ja miks mitte ei võiks me võidelda meistritiitli nimel,“ avas Martin Laur hooaja eesmärke.
ALM Honda Racing meeskond koosneb enamuses eestlastest, võistlusinsenerid on Itaaliast ja tulevad Honda ametliku partneri J.A.S. Motorsport kaudu. Kõigi kolme sõitja võistlusvahendiks on Honda Civic Type-R FK7 TCR
Itaalia TCR sarja etappide otseülekandeid saab näha siit:https://www.youtube.com/@TCRItaly/streams
ALM Honda Racing kalender 2023
Itaalia TCR
21-23. aprill Imola
5.-7. mai Misano
9.-11. juuni Vallelunga TCR World Tour
7.- 9. juuli Mugello
15.-17. september Monza
13.-15. oktoober Vallelunga
27.-29. okotoober Imola
ALM Honda Racing sotsiaalmeedias
Facebookhttps://www.facebook.com/profile.php?id=100063782281091
Instagramhttps://www.instagram.com/almhondaracing/
Itaalia TCR sarja ametlik kodulehekülg, kus on etappide live ajavõtt:https://www.acisport.it/it/tcritaly/home
Discussion about this post