Citroën Customer Racingu juht Didier Clement avalikustas, et Prantsuse kaubamärk töötab C3 Rally2 arendamise kallal ja toob 2023. aastal autole mitmed uuendused.
Hoolimata asjaolust, et Citroen Racing lahkus ametlikult WRC-st 2019. aasta lõpus, toetavad nad endiselt WRC2-s ja teistel rahvuslikel võistlustel võistlejaid, sealhulgas Yohan Rosseli ja Mads Ostbergi. Enne kui WRC-sari sellel hooajal Monte Carlo rallil stardi sai, teatas meeskond, et Yohan Rosseli, Stephane Lefebvre’i ja Alejandro Cachoni WRC2 programmidega jätkatakse 2023. aastal ning neil kõigil on võimalus võistelda WRC2 klassis seitsmel etapil.
Citroen kinnitas 2023. aasta WRC2 programmi kolme sõitjaga
Seoses kindla sooviga aidata neid WRC2 tiitliheitluses, arendab Citroen Racing edasi mõningaid oma masina valdkondi, mis on seotud mootori, tarkvara, vedrustuse, diferentsiaalide ja aerodünaamika paketiga.
“Sellise auto väljatöötamine ei lõppe kunagi,” selgitas Clément. „Töötame kogu aeg selle nimel, et seda väikestes detailides täiustada. Tegime samuti varem WRC-s Xsara, C4, DS3 ja C3 puhul.”
“Me töötame hetkel mootori erinevate asjade ja ka tarkvara kallal. Parandame nii vedrustust kui ka aerodünaamikat ning ka diferentsiaalide käitumist. Kui kõik need väikesed detailid kokku liita, on see lõpuks suur samm.”
Värskendusi rakendatakse tõenäoliselt järk-järgult kogu hooaja jooksul ning tehase toetatud sõitjad, nagu Yohan Rossel, kes on ise kauaaegne C3 piloot ja praegune WRC2 punktiliider, peaksid neid esmalt võistlustel testima. Seejärel tehakse need kättesaadavaks laiemale klienditurule.
“Hea WRC2 auto pole mõeldud ainult tippsõitjatele, vaid see on mõeldud kõigile,” lisas Clément
Tänavusel WRC2 meistrivõistlustel on esindatud mitte vähem kui viis tootjat ning punkte kogutakse Citroëni, Fordi, Hyundai, Škoda ja Volkswageni masinatega. Toyota Gazoo Racing veel arendab oma GR Yaris Rally2-e, mis loodetakse järgmiseks aastaks juba homologeerida.
Toyota uue Rally2 auto debüüt lõppes viimasel kiiruskatsel