• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
oktoober 21, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

Indrek Indrek
21.10.2025 14:59
WRC
Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

50
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

M-Sport ei ole veel ametlikult kinnitanud oma osalemist 2027. aasta autoralli MM-sarjas uute reeglite alusel, kuid on andnud mõista, et nende eesmärk on välja töötada täiesti uus võistlusauto, mitte piirduda olemasoleva Rally2 masina täiendamisega.

 

2027. aastal plaanib WRC kasutusele võtta uued tehnilised regulatsioonid, mis on mõeldud kuluefektiivsemaks ja paindlikumaks, et meelitada sarja rohkem autotootjaid ja tiime. Uued WRC27 autod, mille eelarve ülempiiriks on seatud 345 000 eurot, peaksid suutma pakkuda sarnast jõudlust tänastele Rally2 masinatele, kasutades samas Rally2 mootoreid ja muid teise taseme komponente. Et tagada tippklassi piisav osavõtt, lubatakse uutel WRC27 autodel võistelda koos Rally2 masinatega samas kategoorias, kus FIA eesmärgiks on nende tehniliste platvormide jõudluse võrdsustamine.

Hetkel on Toyota ainus Rally1 meeskond, kes on uutele reeglitele pühendunud ning töötab juba uue auto kallal. Hyundai juht Cyril Abiteboul kinnitas möödunud nädalal Kesk-Euroopa rallil, et neil pole enam võimalik täiesti uut autot 2027. aastaks valmis jõuda ning nende ainsaks realistlikuks valikuks on olemasoleva i20 N Rally2 mudeli täiendamine, samal ajal kui nad alles kaaluvad oma tulevikku MM-sarjas pärast 2026. aastat.

M-Spordi olukord on sarnane – kuigi neil on olemas Rally2 klassi Ford Fiesta, millega oleks 2027. aastal võimalik võistelda, ei ole nad veel otsustanud, kas minna seda teed. Tiimipealik Richard Millener tunnistab, et Rally2 auto täiendamine on teoreetiline võimalus, kuid eelistatud suund oleks täiesti uue WRC27 auto arendamine.

„Rally2 auto täiendamine oleks nagu plaastri panek,” ütles Millener intervjuus Motorsport.com-ile. „See ei ole tulevik. Miks raisata aasta auto täiendamisele, kui me võiksime selle aja ja raha investeerida täiesti uue auto loomisesse, millel on pikem eluiga?”

M-Sporti otsuse tegemist raskendab ka ebakindlus WRC sarja edasise promotsiooni osas. Käimas on hange uue kommertsõiguste omaniku leidmiseks, mis peaks lahenduse saama hiljemalt aasta lõpuks.

„Me saame end pühendada alles siis, kui on näha, kuhu sari liigub,” märkis Millener. „Kui tuleb keegi, kellel on kümneaastane visioon, ja sa usud sellesse, siis tekib ka kindlus investeerida.”

„Hetkel on raske öelda, kas me investeerime, sest me ei tea täpselt, mis juhtuma hakkab. Ralli ei kao kuhugi ja uute reeglite sisu on suures osas juba lukus. Mõni asi meile meeldib, mõni mitte, aga otsus on tehtud, seega pole mõtet energiat raisata selle muutmisele. Pigem tuleks keskenduda sellele, kuidas uute tingimustega edukalt kohaneda. Oleme rallis olnud üle 20 aasta ja soovime kindlasti jätkata,” lisas Millener.

 

 

Märksõnad: M-Sport FordRichard Millener
Share20Tweet13Send

Soovitame sulle ka neid

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT
WRC

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

21.10.2025 14:59
Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport
WRC

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

20.10.2025 11:19
Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

19.10.2025 20:53
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

19.10.2025 18:14
PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit
WRC

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

19.10.2025 15:18
Ott Tänak ja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Kahju! Ott Tänak ja Martin Järveoja langesid viimase katsega kolmandaks – Ralli võitis Kalle Rovanperä

19.10.2025 15:13

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

Indrek
21.10.2025 14:59
0

Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

Indrek
20.10.2025 11:19
0

Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

Indrek
19.10.2025 20:53
0

Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

Indrek
19.10.2025 18:14
0

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

Indrek
19.10.2025 15:18
0

Uue rallifilmi “Kurvilise Tee Legendid” suurejoonelisele esilinastusele Cinamon T-1s on oodatud kõik huvilised
Kurvilise tee legendid

Uue rallifilmi “Kurvilise Tee Legendid” suurejoonelisele esilinastusele Cinamon T-1s on oodatud kõik huvilised

17.04.2023 09:51

Tänane Top

Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Ogier avaldas, mis nende väljasõidu tegelikult põhjustas

18.10.2025 13:43
Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

21.10.2025 14:59
VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

19.10.2025 14:23
Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

20.10.2025 11:19
Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

19.10.2025 20:53
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

19.10.2025 18:14

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee