Peale pikka pausi on alates sellest aastast taas autoralli MM-sarja kõige kõrgemas klassis kaasa löömas Andreas Mikkelsen.
Viimased aastad WRC2 klassis kihutanud norrakas liitub tänavuseks hooajaks Hyundai WRC meeskonnaga ning jagab kolmandat autot Esapekka LappijaDani Sordoga.
Eelmisel nädalal pääses Mikkelsen Prantsusmaal esimest korda ka Hyundai i20 Rally1 masina rooli.
“Sõidustiili osas vahet pole, aga raskemaks läheb, kui hübriid tööle hakkab. Tundsin end autos hästi. Võtsime samm korraga, sest ma ei tahtnud kolmandal sõidul teelt välja panna ja testipäeva vahele jätta,” rääkis Mikkelsen Norra veebilehele Parc Ferme.
Rally1 auto avaldas aga viimased neli aastat klass madalama, Rally2 autoga võistelnud norralakale muljet.
“Kurvikiirused on palju suuremad ja haarduvust on sada korda rohkem, eriti pidurdamisel. See on täiesti hullumeelne,” kirjeldas Mikkelsen oma esimest kogemust.
Norrakas lisas, et võrreldes eelmise põlvkonna WRC autodega, millega tal ka kogemus olemas, on tunnetus üsna sarnane, ainult hübriid on lisaks.
“Minu töö on kuulata meeskonda ja teha seda mida nad tahavad. Olen siin, et aidata eelkõige Neuville’i ja Tänakut ning ka see ei aita kui ma ei ole Toyotast ees. Või mõtlen endale ja sõidan nii kiiresti kui võimalik, aga sel juhul ei pruugi ma tiimi aidata. Seega peame meeskonnaga suhtlema ja tegema nii nagu nemad tahavad. Olen ju eelkõige abisõitja,” lisas Mikkelsen.
Viimati sõitis Mikkelsen WRC-sarja põhiklassis 2019. aastal, kui kasutusel olid eelmise põlvkonna WRC autod.
Avalda arvamust post