WRC-sarja tulevik on muutuste tuules – tehniliste reeglite uuendused, võimalikud muudatused sarja promotsioonis ja autotootjate kõhklused loovad ebaselge olukorra, milles peab oma järgmisi samme kaaluma ka M-Sport.
Kuigi Hyundai kaalub Rally2 autoga osalemist ja Toyota töötab juba uue mudeli kallal, on M-Sporti jaoks suurim küsimus, milline saab olema autoralli MM-sarja tulevik. Fordi partnerina tegutseva M-Sporti jaoks on otsustavaks teguriks just see, millises suunas liigub WRC promotsioon.
Tiimipealik Richard Millener ütles väljaandele DirtFish, et Ford on uute tehniliste reeglitega kursis ning saab neist aru, kuid suurem murekoht seisneb sarja üldises suunas. Tema sõnul puudub seni selge ettekujutus, milline WRC järgmistel aastatel välja nägema hakkab – ja see raskendab Fordil otsustamist, kas ning kui palju investeerida.
„Kui promootori visioon saab paika, on see viimane oluline pusletükk, mille põhjal otsustada, kas jätkata või mitte,” märkis Millener. Tema hinnangul ootavad sama selgust ka teised tootjad, sest enne selget suunavalikut pole mõistlik suuri investeeringuid teha.
Millener lisas, et 2027. aastaks uue auto arendamine ei ole praeguse ajakava järgi enam realistlik. Ta kommenteeris ka võimalust, et Rally2 autod võiksid ajutiselt saada WRC põhiklassiks: „See saab olla ainult üheks hooajaks. Me peame uutele reeglitele üle minema – lihtsalt peame. See on minu isiklik arvamus, sest just selleks need reeglid loodi. Kui me neid aina edasi lükkame, siis mis mõte sellel üldse oli?”

















