• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
oktoober 21, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Hyundai boss vihjas, millised muudatused on tehtud Rootsis kasutusele võetaval uuendatud i20 Rally1 autol

Admin Admin
3.02.2025 15:49
WRC
Christian Loriaux ja Cyril Abiteboul, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Christian Loriaux ja Cyril Abiteboul, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

358
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

Järgmisel nädalal toimuval Rootsi rallil teeb oma debüüdi Hyundai uuendatud i20 N Rally1, kuid meeskond hoiab tehnilisi muudatusi kiivalt saladuses.

 

Kui Monte Carlo rallil kasutas Hyundai veel oma varasemat Rally1 mudelit, siis juba järgmisel MM-etapil Rootsis tuuakse võistlusradadele uuendatud versioon.

Tehniliselt ei ole tegemist täiesti uue autoga, vaid 2022. aastal tutvustatud Rally1 mudelile tehtud ulatuslike uuendustega. Nende muudatuste elluviimiseks on Hyundai kasutanud nn “jokkerite” süsteemi, mis võimaldab FIA homologatsiooni raames muuta ja täiustada olulisi auto komponente. Jokkerid annavad meeskondadele piiratud võimaluse arendada autot nii selle kui ka järgmise hooaja jaoks.

Monte Carlo ralli järel püüdis DirtFishi ajakirjanik Luke Barry saada rohkem teavet Hyundai uuenduste kohta, vesteldes nii tiimiliikmete kui ka sõitjatega.

Kui Barry üritas Thierry Neuville’ilt teada saada, mida uut autol täpselt on, vastas ta oma tuntud muigega: „Edu selle teada saamisel…..“

Küsimusele, kas näiteks vedrustus on saanud olulise uuenduse, laveeris Neuville vastusest kõrvale: „Ma ei tea täpselt, mis muutunud on… Loodetavasti lihtsalt sõidab paremini.“ Siiski tunnistas ta, et esimesed testid on andnud positiivseid signaale ja loodetakse, et need kanduvad üle ka ralliolukorda.

Ott Tänak jäi samuti napisõnaliseks: „See on ikka sama auto, lihtsalt mõned ‘jokkerid’ on kasutatud.“

Eestlase sõnul peaksid need muudatused aitama tal autot paremini tunnetada: „Loodetavasti oleme liikunud õiges suunas.“

Küsimusele, mida ta uuelt autolt enim ootab, vastas Tänak lühidalt ja konkreetselt: „Parem juhitavus.“

Veidi avameelsem oli meeskonnakaaslane Adrien Fourmaux, kes meenutas detsembris toimunud teste: „Proovisin seda detsembris ja esmamulje oli väga positiivne. Mul oli hea tunne autoroolis, tunne oli tõesti hea, nii et vaatame, kuidas see võistlusolukorras töötab.“

Kui sõitjad olid vägagi napisõnalised, siis Hyundai Motorsporti president ja meeskonnajuht Cyril Abiteboul andis siiski mõned olulised vihjed:„See on kindlasti suurim arenguhüpe alates uue põlvkonna Rally1 autode kasutuselevõtust.“

Tema sõnul on tähelepanu pööratud eelkõige ülekande töökindluse parandamisele ja auto dünaamika täiustamisele, et parandada haarduvust keerulistes tingimustes. „Teadsime, et meie auto jäi nõrgaks siledal kruusal ja madala haarduvusega radadel. Nüüd oleme teinud selles vallas olulisi edusamme,“ lisas Abiteboul.

Kuigi muudatused on saanud ka FIA ametliku heakskiidu, jääb küsimus, kas need uuendused suudavad pakkuda Hyundai’le konkurentsieelise. Vastuse annab juba Rootsi ralli.

Märksõnad: Cyril AbiteboulHyundai Motorsport
Share143Tweet90Send

Soovitame sulle ka neid

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT
WRC

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

21.10.2025 14:59
Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport
WRC

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

20.10.2025 11:19
Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

19.10.2025 20:53
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

19.10.2025 18:14
PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit
WRC

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

19.10.2025 15:18
Ott Tänak ja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Kahju! Ott Tänak ja Martin Järveoja langesid viimase katsega kolmandaks – Ralli võitis Kalle Rovanperä

19.10.2025 15:13

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

Indrek
21.10.2025 14:59
0

Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

Indrek
20.10.2025 11:19
0

Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

Indrek
19.10.2025 20:53
0

Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

Indrek
19.10.2025 18:14
0

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

Indrek
19.10.2025 15:18
0

Hardi ja Udo Mets 1988. aasta Soome rallil. Foto: Martin Holmes / Rein Luige arhiiv
Kurvilise tee legendid

Kuula intervjuud Hardi Metsaga – Kuidas algas rallikarjäär, kuidas oli sõita Lada Samaraga Kreeka MM-ralli teedel ja palju muud

4.04.2023 16:18

Tänane Top

Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Ogier avaldas, mis nende väljasõidu tegelikult põhjustas

18.10.2025 13:43
Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

21.10.2025 14:59
VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

19.10.2025 14:23
Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

20.10.2025 11:19
Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

19.10.2025 20:53
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

19.10.2025 18:14

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee