• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
november 2, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Kas Tänak saab järgmiseks aastaks parema auto? Hyundai sai konkurentidelt loa 50% oma autost ümber ehitada

Indrek Indrek
14.05.2024 22:16
WRC
Ott Tänak ja Martin Järveoja 2022 aasta Portugali rallil, Foto: Vincent Thuillier/ Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak ja Martin Järveoja 2022 aasta Portugali rallil, Foto: Vincent Thuillier/ Hyundai Motorsport GmbH

15
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

Teatavasti kehtivad WRC-sarjas väga ranged piirangud selle kohta, kui palju tohib autodel aasta jooksul uuendusi teha. Meeskondadel on lubatud oma Rally1 autosid uuendada väga piiratud mahus, kasutades selleks nn. Jokkereid.

Juba aastaid on räägitud sellest, et Hyundai i20 Rally1 valmis kiirustades ja sellel on mitmeid olulisi puudusi, kuid kulutuste piiramiseks kasutusele võetud “joker” süsteem ei luba teha nii suuri muudatusi, et puudused likvideeritud saaks.

Nüüd sai aga Hyundai kokkuleppele konkurentidega, kelle loal saadakse järgmiseks hooajaks ära kasutada kõik kahele aastale mõeldud homologeerimisjokkereid, mis annab Korea meeskonnale võimaluse uuendada oma praegust autot 50% ulatuses.

Hyundai meeskonna pealik Cyril Abiteboul rääkis väljaandele DirtFish, et enne üksikasjadesse laskumist tuleb oodata juunini, mil selgub Maailma Mootorispordi Nõukogu uus kontseptsioon.

“Ma arvan, et suurim nõrkus, mis meil on ja mida me tahtsime lahendada, on tegelikult töökindlus ja auto seadistus. Ma ei taha liiga palju detailidesse laskuda, kuid usaldusväärsus on endiselt [küsimus] ja see võib tabada igal hetkel – nagu nägime Keenias. See võib korduda. Kahjuks pole me sellele lahendust toonud. Nii et see on midagi, mis loodetavasti parandatakse ja auto seadistus on midagi, mis parandatakse osaliselt jokerisüsteemiga,” ütles Abiteboul.

“Ma ütleksin, et suudame tõenäoliselt teha, umbes… 50% sellest, mida tahtsime uue autoga teha.”

Abiteboul rõhutas ka, et see uus kokkulepe võib potentsiaalselt kasu tuua ka teistele tootjatele.

“See on võimalus mitte ainult meile. Kõigil on ideid, mida nad ei saa rakendada ilma jokkereid kasutamata. Seega, jah, saame teha mõningaid asju, mida tahaksime teha. See ei ole täielik meetmete komplekt, mida me teha tahtsime – meil oli uue auto projekt ja see ei ole võrreldav sellega, mida me nende jokkeritega teha saame,” selgitas ta.

Rivaalmeeskonna pealik Richard Millener tunnistas, et otsus anda Hyundai’le võimalus kiiremaks ja usaldusväärsemaks muutumiseks ei tulnud Dovenby Halli meeskonnas kergelt.

“Alati on raskeid arutelusid, sest igaüks näeb meeskonnas asju erinevalt. Kui sa lähed inseneri juurde ja ütled, et tahame seda teha ja anda neile võimaluse tuua jokkereid ettepoole… Ma olen kindel, et igas teises meeskonnas oleks reaktsioon sama – ei mingil juhul,” sõnas Millener.

Ta mõistis küll inseneride vaatenurka, kes keskenduvad ainult sooritusele, kuid samal ajal, kui me aktiivselt kõike tagasi lükkame ja sunnime tootjat lahkuma [WRC-st], sest nad ei tunne, et neil on võimalusi, siis mis on parem?

“On alati arutelusid selle üle, mida me saame teha, et see oleks kõigi jaoks õiglane ja mis on sel hetkel spordi jaoks parim,” lisas Millener lõpetuseks.

Märksõnad: Hyundai Motorsport
Share6Tweet4Send
Eelmine

Tänak sai Hyundai bossilt kiita – Väga tugev esitus

Järgmine

Markus Häidberg asfaldikogemusest veobagiga: huvitav oli sõita

Soovitame sulle ka neid

Visuaalne kujutis sellest, milline võiks välja näha WRC27 määruste järgi ehitatud Dacia Sandero. Foto: rk-media
WRC

WRC27 ja Rally2 osalevad küll esialgu samas klassis, kuid ei saa kunagi üheks – FIA välistab tehnoloogilise ühtlustamise

2.11.2025 13:58
Takamoto Katsuta. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT
WRC

Takamoto Katsuta läheb Jaapanis karjääri esimest võitu jahtima

1.11.2025 13:43
Kuvatõmmis videost
WRC

VIDEOD: Vaata kuidas Ott Tänak Saudi Araabia MM-ralliks valmistus

1.11.2025 11:04
Robert Virves ja Jakko Viilo Rally Estonial 2025, Foto: André Lavadinho andre@at-world.com
WRC

Hooaja viimasel MM-rallil Saudi Araabias on lisaks Tänak-Järveojale stardis veel üks Eesti ekipaaž

1.11.2025 10:52
Ott Tänak ja Martin Järveoja Jaapani rallil 2024, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Ott Tänak loodab, et enne Jaapani rallit tehtud muudatused aitavad tipus võidelda

31.10.2025 13:16
Foto: Toyota Gazoo Racing WRTToyota Gazoo Racing WRT
WRC

WRC-tulevik on Toyotal juba garaažis: uus rallimasin on peagi valmis testimiseks

30.10.2025 21:20

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Visuaalne kujutis sellest, milline võiks välja näha WRC27 määruste järgi ehitatud Dacia Sandero. Foto: rk-media

WRC27 ja Rally2 osalevad küll esialgu samas klassis, kuid ei saa kunagi üheks – FIA välistab tehnoloogilise ühtlustamise

Indrek
2.11.2025 13:58
0

Takamoto Katsuta. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Takamoto Katsuta läheb Jaapanis karjääri esimest võitu jahtima

Indrek
1.11.2025 13:43
0

Kuvatõmmis videost

VIDEOD: Vaata kuidas Ott Tänak Saudi Araabia MM-ralliks valmistus

Admin
1.11.2025 11:04
0

Robert Virves ja Jakko Viilo Rally Estonial 2025, Foto: André Lavadinho andre@at-world.com

Hooaja viimasel MM-rallil Saudi Araabias on lisaks Tänak-Järveojale stardis veel üks Eesti ekipaaž

Indrek
1.11.2025 10:52
0

Ott Tänak ja Martin Järveoja Jaapani rallil 2024, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Ott Tänak loodab, et enne Jaapani rallit tehtud muudatused aitavad tipus võidelda

Indrek
31.10.2025 13:16
0

Kas teadsid kes on Aarne Timusk? – Kurvilise Tee Legendid
Kurvilise tee legendid

Kas teadsid kes on Aarne Timusk? – Kurvilise Tee Legendid

11.01.2023 17:36

Tänane Top

Esapekka Lappi loodab Tänaku tõttu kaotatud aega tagasi saada – “Ma väärin seda”

Esapekka Lappi avalikustas oma järgmise hooaja plaanid: uus auto ja tehaseleping

1.11.2025 11:18
Kuvatõmmis videost

VIDEOD: Vaata kuidas Ott Tänak Saudi Araabia MM-ralliks valmistus

1.11.2025 11:04
Takamoto Katsuta. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Takamoto Katsuta läheb Jaapanis karjääri esimest võitu jahtima

1.11.2025 13:43
Robert Virves ja Jakko Viilo Rally Estonial 2025, Foto: André Lavadinho andre@at-world.com

Hooaja viimasel MM-rallil Saudi Araabias on lisaks Tänak-Järveojale stardis veel üks Eesti ekipaaž

1.11.2025 10:52
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH

Hinnatud ajakirjanik: Tänak võib siirduda Toyotasse – Latvalaga on peetud kõnelusi

28.10.2025 20:20
Ott Tänak ja Martin Järveoja 2022 aasta Jaapani rallil, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

AJAKAVA: Vaata, millal Ott Tänakule ja Martin Järveojale Jaapani MM-rallil kaasa elada

30.10.2025 10:32

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee