• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
mai 20, 2025
  • Logi Sisse
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Hyundai võttis erinevalt Toyotast suure riski, mis võib väga valusalt kätte maksta

Admin lisas Admin
17.05.2024 09:29
WRC
Cyril Abiteboul, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Cyril Abiteboul, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

Mäletatavasti on WRC-meeskondade ja FIA vahel käimas arutelud seoses järgmise aasta Rally1 autode reeglite üle. FIA WRC töörühm pakkus veebruaris välja muudatused, mis hõlmavad Rally1 autodelt hübriidi eemaldamist, aerodünaamiliste omaduste ja võimsuse vähendamist.

Kui Toyota on juba testinud sellist lahendust, siis Hyundai tegi seda arvutisimulatsiooni abil ja tulemused ei meeldinud põrmugi Hyundai bossile.

“Olgem ausad,” ütles ta, “[see mõjutaks] tohutult. Kuid meil pole tõesti ressursse ega isu, et kõiki võimalikke variante katta.”

„Nii et selle asemel, et püüda teha natuke kõike – mis pole motospordis kunagi hea – oleme otsustanud teadlikult teha oletuse ja suunata 100% oma ressurssidest Hyundai i20 N Rally1-auto arendamisele,” rääkis Abiteboul portaalile Dirtfish.



“See tähendab, et me ei kuluta alternatiivse määrusega seoses ühtegi eurot, ühtegi tundi projekteerimisbüroo aega ega ühtegi kilomeetrit testiaega.”

Prantslane lisas: “Ma arvan, et kõik on näinud, et Toyota on uute regulatsioonidega eksperimenteerinud. Jah, oleme natuke simulatsiooni teinud, aga see selleks. Absoluutselt ei mingit füüsilist testimist, ei mingit autotootmist. Ja meil pole kavatsust seda muuta.”

Meeskonnad teatasid kohe pärast ettepanekute avaldamist, et reeglite kehtima hakkamisel on neil enne järgmise hooaja algust palju testimistööd vaja teha. FIA põhjendas muudatusi kulude kokkuhoiu meetmena, kuid testimine ja arendus on meeskondade jaoks suured väljaminekud.

Abiteboul lisas: „Tegime üsna julge – ja võib olla väga ohtliku – otsuse võtta järgmiseks aastaks teatud reeglid ja töötada välja tehniline strateegia vastavalt sellele, mida me eeldame. Aga on nii nagu on.”



“Võib juhtuda, et me eksime. Kui see juhtub, oleme järgmisel aastal selgelt tagajalgadel. Kuid praeguse eeldusega, teame täpselt, mida teha ja me teeme seda.”

Kõik meeskonnad saavad oma saatusest teada 11. juunil, kui Maailma Mootorspordi Nõukogu hääletab 2025. ja 2026. aasta reeglite soovituste üle.

Märksõnad: Hyundai Motorsport
Share2Tweet1Send
Eelmine

Põnev nädalavahetus autospordis: viis võistlust Eestis ja mitmed eestlased võistlevad välismaal

Järgmine

Tommi Mäkinen pakkus välja põneva idee, kuidas uusi meeskondi WRCsse meelitada

Soovitame sulle ka neid

Takamoto Katsuta ja Elfyn Evans, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Evans lubas Katsutale õlled välja teha: õnneks ei lähe tal kuigi palju vaja, et purju jääda

19.05.2025 14:37
Kuvatõmmis videost
WRC

TÄISMÄNG: Portugali ralli kokkuvõte: tagasihoidlik Tänak, õppiv Jürgenson ja kaalutlev Nõgene

19.05.2025 13:29
Kuvatõmmis videost
WRC

VIDEO: Neuville pääses viimasel päeval napilt suuremast ajakaotusest või katkestamisest

19.05.2025 11:21
Ott Tänak ja Martin Järveoja Portugali ralli poodiumil, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Ott Tänak ja Martin Järveoja olid kiiruse poolest Portugali MM-ralli kõige paremad, kuid võidu võtsid Ogier ja Landais

19.05.2025 11:03
Ott Tänak Portuhgali rallil 2025, Foto:: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Tänak kritiseeris Portugali ralli ajakava: “Meid koheldi nagu loomi”

19.05.2025 07:44
PUNKTITABEL: Ralli võitnud Ogierist vaid ühe punkti vähem teeninud Tänak tõusis neljandaks
WRC

PUNKTITABEL: Ralli võitnud Ogierist vaid ühe punkti vähem teeninud Tänak tõusis neljandaks

18.05.2025 16:28

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Takamoto Katsuta ja Elfyn Evans, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Evans lubas Katsutale õlled välja teha: õnneks ei lähe tal kuigi palju vaja, et purju jääda

lisas Admin
19.05.2025 14:37
0

Kuvatõmmis videost

TÄISMÄNG: Portugali ralli kokkuvõte: tagasihoidlik Tänak, õppiv Jürgenson ja kaalutlev Nõgene

lisas Admin
19.05.2025 13:29
0

Kuvatõmmis videost

VIDEO: Neuville pääses viimasel päeval napilt suuremast ajakaotusest või katkestamisest

lisas Admin
19.05.2025 11:21
0

Ott Tänak ja Martin Järveoja Portugali ralli poodiumil, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak ja Martin Järveoja olid kiiruse poolest Portugali MM-ralli kõige paremad, kuid võidu võtsid Ogier ja Landais

lisas Rauno Paltser
19.05.2025 11:03
0

Ott Tänak Portuhgali rallil 2025, Foto:: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Tänak kritiseeris Portugali ralli ajakava: “Meid koheldi nagu loomi”

lisas Admin
19.05.2025 07:44
0

Oksjonil olnud Delta S4. Foto: RM SOTHEBY'S
WRC

Markku Aléni legendaarne B-rühma rallimonstrum müüdi hiigelhinnaga

17.05.2024 17:42

Tänane Top

Mait Maarend ja Mihkel Kapp Sardiinia rallil 2016. Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Soome kopteriõnnetuse viies hukkunu oli rallisõitja ja ettevõtja Mihkel Kapp

19.05.2025 17:46
Ott Tänak Portugali rallil 2025, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Hyundai boss avaldas Tänaku roolivõimendi rikke põhjuse Portugali rallil

17.05.2025 23:59
Takamoto Katsuta ja Elfyn Evans, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Evans lubas Katsutale õlled välja teha: õnneks ei lähe tal kuigi palju vaja, et purju jääda

19.05.2025 14:37
Ott Tänak Portuhgali rallil 2025, Foto:: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Tänak kritiseeris Portugali ralli ajakava: “Meid koheldi nagu loomi”

19.05.2025 07:44
Kuvatõmmis videost

VIDEO: Neuville pääses viimasel päeval napilt suuremast ajakaotusest või katkestamisest

19.05.2025 11:21
Adrien Fourmaux Portugali MM-rallil 2025, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Tänaku tiimikaaslane oli punktikatse eel sunnitud Portugali ralli katkestama

18.05.2025 14:43

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi Sisse

Unustasid Parooli?

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje

© 2019 ralli.ee

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?