Teisipäeval tehti avalikuks Soome MM-ralli tänavune marsruut, mis läbis korraliku uuenduskuuri võrreldes eelmise aasta “Jyskäläga” ralliga.
Eelmisel aastal Ott Tänakule teise võidu toonud ralli läbib suure uuenduskuuri
Soome MM-ralli uue marsruudi pidulikul esitlusel kiitis Latvala väga uut kontseptiooni, kuid teda jäi vaevama üks asi: MM-sarja ajaloo kogenuim sõitja ei saa ise võistlusel osaleda.
“Sellised kiiruskatsed on sisse toodud, et väga tahaks ise sõita. Viimati sõideti Myhinpääl aastal 2015. Võin väita, et tegemist on maailma ühe parima kiiruskatsega,” kiitis Latvala Rallit.fi-le.
Latvala mäletab väga hästi kaheksa aasta tagust Myhinpää sõitu, sest tema oli see kes toona seal kõige kiirema aja välja sõitis.
“See on kiire ja rullnoklust meenutavalt pikkade kurvidega. See on korralik väljakutse,” võttis Latvala katse olemuse kokku.
Västilä lõik Orivedis ja Haltula kiiruskatse Hankasalmis on Latvala hinnangul rallile hea uuendus.
“Västilas pole sõidetud üle 20 aasta. Halttula on samuti omamoodi uus katse, sest ka seda pole üle 30 aasta sõidetud. Kui selline klassika tuuakse, annab see uutmoodi hoo sisse ja on rallile väga hea,” lisas Latvala.
Tänavune Soome MM-ralli ei lõppe enam Ruuhimäki legendaarse hüppega, sest seekord jagatakse Power Stage’i punkte Himos-Jämsä kiiruskatsel. See on tehtud uuendustest ainuke, mis Latvalat veidi mõtlema paneb.
“Himose finišisse jõuab palju inimesi, seega on see publikule suurepärane koht. Loodan, et tee toimib. Kui olen varem Himosel sõitnud, on teekate olnud veidi pehme,” nentis Latvala.
“Ruuhimäki on muidugi klassika, aga vahest on vaja muudatusi, tuleb teha midagi uut ja proovida teistsuguseid lahendusi.”
Soome MM-ralli sõidetakse 3.-6. August.
Avalda arvamust post