Olver Solbergi Tiili ralli lõppes pettumusega, sest võidu korral oleks ta kroonitud ka WRC2 klassi meistriks.
Solberg pidi siiski leppima neljanda kohaga, kuna laupäevane rehvipurunemine rikkus tema võimalused ralli võidule. Pärast ratta vahetamist sattus ta rajale vahetult enne Yohan Rosseli, mis sundis prantslast kiirust vähendama.
Prantslane sai kohtunikelt 40 sekundilise ajaparanduse, kuid pärast võistlust esitas Solberg ja tema meeskond Toksport protesti nii suure ajahüvituse vastu, väites, et seda oli liiga palju. Teatavasti jäi Solberg ralli lõppedes võitjast maha vaid 26.1 sekundiga. Kohtunikud otsustasid, et protesti ei saa arutlusele võtta, mis tähendab, et Rossel säilitab vähemalt hetkel oma klassivõidu ja Solberg jääb neljandaks.
Põhjenduseks toodi, et FIA rahvusvahelise spordikoodeksi kohaselt ei ole kohtunikel lubatud protesti kaudu oma otsuseid üle vaadata/uuesti kuulata.
Solbergi tiim teatas selle peale, et kaebab Rosseli ajahüvitust käsitleva otsuse edasi Rahvusvahelisse Apellatsioonikohtusse. Seega on WRC2 klassi võitja saatus nüüd apellatsioonikohtu otsustada.
Samuti algatati uurimine Solbergi ja tema kaardilugeja Elliott Edmondsoni suhtes, kuna väidetavalt ei olnud nende turvavöö korralikult kinnitatud, peale ratta vahetust auto liikuma hakkamisel.
Rosselil on endiselt võimalus WRC2 meistritiitel võita järgmisena kavas oleval Kesk-Euroopa MM-rallil. Samuti on tiitli võitmise võimalus Sami Pajaril, kelle viimane WRC2 võistlus toimub novembris Jaapanis.
Tšiilis toimunud võistlus oli Solbergile aga hooaja viimane punktisõit.