Keenia MM-ralli hoolduspargis hakkas teisipäeval kõlama ohtralt autode signaalitamist peale seda kui korraldajad nõudsid, et autodel peab olema 97 detsibelli andev helisignaal.
Prantsuse ajalehe Autohebdo teatel põhjustas selline ootamatu kontroll aga meeskondadele lisa tööd, mis viis ka lõpuks “koomilise signaalitamiseni”.
Rally1 autod sõitsid edasi-tagasi kontrollpunkti, et oma lahendusi testida. Autohebdo teatel kõlas teisipäeva pärastlõunal igast garaažist helisignaale, kuna neid häälestati valjemaks.
“See on midagi, mida pole pikka aega tehtud ,” rääkis üks insener kukalt kratsides. “Ühest küljest palutakse meil järjest vähem müra tekitavaid autosid ja teisest küljest nüüd see pasuna teema… See pole teema, millega me väga tihti tegeleme, nii et see pole lihtne.”
Sama mäng jätkus ka Rally2 autodega. Ülevaatusel nähti ka väga loomingulisi lahendusi.
“Võtsime oma rendiautolt pasuna. Jõudsime 94 detsibellini ja loodetavasti sellest piisab,” rääkis mehaanik, kelle meeskonna Hyundai i20 N Rally2 auto pasun oli laenatud Toyota Corollalt vahendas Rallit.fi.
Õhtu saabudes saadi asjad siiski korda ning kõik meeskonnad said keskenduda Keenia MM-rallile.
Safari esimene kiiruskatse saab alguse homme, neljapäeval, kell 13.05.
Sündmustega aitab ennast kursis hoida kaRalli.ee, kes teeb iga kiiruskatse olulisematest sündmustest kokkuvõtte.
Avalda arvamust post