Alates sellest aastast otsustas FIA piirata WRC-meeskondade testipäevi 21. päevale, et vähendada sellega kaasnevaid kulusid.
Toyota bossi Latvala sõnul on aga testipiirangu mõju meeskonna tegelikule eelarvele tühine. Tuleks kehtestada rangemad reeglid.
“Kui soovite kulusid kokku hoida, siis minu arvates see ei ole õige suund. Sealt need säästud ei tule,” rääkis Latvala Rallit.fi-le.
“Kui soovite kulusid kokku hoida, peame muretsema soodsamad autod. Need on hetkel liiga kallid.”
WRC-meeskondadest oli M-Sport Ford ainus, kes eelseisva Rootsi MM-ralli eel oma testipäevi ära kasutas. Nii Ott Tänak kui ka Pierre-Louis Loubet testisid mõlemad Ford Pumat Rootsi lumistel teedel.
Toyota ja Hyundai kasutasid selleks aga oma ametlikke testialasid Kesk-Soomes. Lisaks osalesid nädalavahetusel Soomes toimunud Kuopio rallil testimise eesmärgiga Takamoto Katsuta ja Esapekka Lappi. Mõlemad suutsid küll rallil teelt välja sõita, kuid sellegipoolest koguti väärtuslikke kilomeetreid.
Draama Soome rallil – Katsuta ja Lappi sõitsid mõlemad teelt välja
Latvala usub, et tulevikus võidakse veel kasutada kohalikke rallisid testimise eesmärgil. Nädalavahetusel Otepää rallil osalenud Ott Tänak aga ei usu, et väikestel rallidel osalemine uueks normaalsuseks kujuneb. “Füüsiliselt ei ole see võimalik. Kuna on uus auto, siis alguses tuleb seda teha, aga autoralli kalender on piisavalt tihe, et selles ajaaknas ei ole võimalik väikseid rallisid väga palju sõita. Muidu muud elu lihtsalt ei ole,” rääkis Tänak peale Otepää rallit.
Autoralli MM-hooaeg jätkub sellel nädalavahetusel Rootsi ralliga.
Discussion about this post