Hooaja esimene pool autoralli MM-sarjas on Briti M-Sport Ford WRC meeskonna jaoks olnud kahtlemata raske.
Kui peale veebruaris Rootsis saavutatud Ott Tänaku võitu tundus, et nüüd hakkab M-Sport meeskonna jaoks kõik üles mäge minema, siis tegelikkuses see nii pole olnud.
Tänak saavutas Horvaatias küll teise koha, kuid liiga sageli on tehnilised hädad võistluse rikkunud. Sama võib öelda ka meeskonna teise piloodi, Pierre-Louis Loubeti kohta , kes on kogunud punkte vaid Rootsis ja Horvaatias.
M-Spordil on sellel nädalavahetusel Keenias aga uus võimalus. Puma Rally1 auto jõudlus ei pruugi olla päris konkurentide, Toyota ja Hyundai tasemel, kuid legendaarne Safari ralli nõuab ka vastupidavust.
“Me teame, et see on hooaja üks raskemaid väljakutseid, kuid teame ka, et Puma võib olla tugev ja eesmärk on saavutada tugev tulemus.”
“Olin eelmisel aastal Keenias esimest korda ja kõik mu ootused täitusid. Rallil on imelised maastikud, metsloomad ja fännid. See võistlus näitab ralli tõelist DNA-d.”
Kui soorituse õnnestumise takistuseks on vaid auto vastupidavus, siis meeskonna teine piloot Loubet, peab aga tasapisi taas ka oma sõiduoskusi tõestama. Tal on olnud küll mitmel korral tehnikaga ebaõnne, kuid korsiklane on sel hooajal liiga palju ka ise eksinud.
“Mul on tõesti vedanud, et saan Keenias sõita, sest see on maagiline võistlus. Ootan seda hullu seiklust väga. Loodan, et saame midagi head teha. Meie auto on rasketes oludes kiire,” rääkis Loubet enne ralli algust.
Keenia Safari rallil on kavas kokku 19 kiiruskatset, mille kogupikkuseks on ligikaudu 356 kilomeetrit.
Praktiline info, kuidas jälgida Keenia MM-rallit – AJAKAVA, TELEKAVA, OSALEJAD, LINGID
Avalda arvamust post