Selle nädala alguses kinnitas Toyota oodatult oma järgmise aasta neli pilooti, Elfyn Evans, Takamoto Katsuta, Kalle Rovanperä ja Sebastien Ogier. Hyundail on järgmiseks aastaks lepingud Thierry Neuville’i, Ott Tänaku ja Esapekka Lappiga.
Kui kahel suuremal meeskonnal on asjad paigas, siis Briti M-Sport peab alles läbirääkimisi erinevate sõitjatega. Tänaku naasmine Hyndai meeskonna ridadesse tähendab, et M-Spordi jaoks pole sõitjate turule jäänud sisuliselt ühtegi tippsõitjat.
Meeskonna valikuvõimalused hakkavad otsa saama ja suure tõenäosusega asuvad Ford Pumade rooli kaks prantslast, Adrien FourmauxjaPierre-Louis Loubet, kirjutab Rallit.fi.
Kui tänavu Tänaku tiimikaaslaseks olnud Loubet jäi tänu rohketele avariidele eemale hooaja viimasest etapist Jaapanis, siis paremini ei läinud ka teda asendanud Adrien Fourmauxi võistlus. Tagasi Ford Puma rooli pääsenud prantslane sõitis reede hommikupoolikul teelt välja ja katkestas ralli.
M-Spordi meeskonna juhiRichard Milleneri sõnul aga Fourmaux’ Jaapani ralli eksimus lepinguläbirääkimisi ei mõjuta.
Millener rääkis väljaandele Dirtfish, et sooviks jätkata nii Fourmaux’i kui ka Loubetiga M-Spordi sõitjatena.
“Mõlemal on kogemus (Ford Puma Rally1) autoga – Pierrel on poolteist aastat ja Adrienil peaaegu terve hooaeg eelmisest aastast. Nad mõlemad tunnevad meeskonda ja meie tööviise,” selgitas Millener.
Üks M-Spordi valikutest on kaGregoire Munster, kes sõitis sügisel Tšiili ja Kesk-Euroopa MM-rallidel Ford Pumaga. Luksemburglase kiirus oli üsna eeskujulik, eriti Kesk-Euroopa asfaldivõistlusel.
Kreeka härrasmeesJourdan Serderidis on viimastel hooaegadel Munsterit toetanud. Serderidis avalikustas juba mõni aeg tagasi, et Munster osaleb jaanuaris toimuval Monte Carlo MM-rallil Rally1 autoga. Sama klassi masinaga plaanib Munster järgmisel aastal osaleda vähemalt viiel etapil.
Loe lisaks: Suurepärane uudis Rally1 klassi tänavusele debütandile tema miljonärist ristiisalt!
“Gregoire sõitis sel aastal hästi ja näitas oma potentsiaali Rally1 autoga. Kuid kui nad Adrieniga liiguvad Rally1 autosse, peame leidma sõitjad ka Rally2 klassi Ford Fiestasse,” lisas tiimiboss Millener.
Kogemustega piloote võiks ju turult veel leida, nagu näiteks karjääri jooksul kolm MM-tiitlit võitnud Andreas Mikkelsen. Kuid norrakas on öelnud, et ta pole nõus WRC sarjas sõitmiseks omast taskust maksma.
Paljud tahaksid ka Oliver Solbergi tagasi Rally1 auto roolis näha. Uks võib aga M-Spordi jaoks suletuks jääda, sest Briti meeskonna taga seisab energiajooke valmistav Red Bull, Solbergil on aga selja taga konkurent Monster Energy.
Discussion about this post