WRC-sarja tulevikku silmas pidades on juba mõnda aega teada, et uute 2027. aasta WRC-tehniliste reeglite üle peavad FIA-ga läbirääkimisi neli autotootjat. Seni arvati, et neljandaks Toyota, Hyundai ja M-Sport Fordi kõrval võiks olla kas Stellantis või Škoda. Nüüdseks on aga ilmnenud üllatav nimi – Renault, täpsemalt koostöös Prodrive’iga.
Prodrive’i juht David Richards on kinnitanud, et Prantsuse autotootja on huvitatud WRC-sarjaga liitumisest, tõenäoliselt läbi oma Dacia nimelise brändi.
Prodrive ja Dacia teevad juba koostööd maastikurallide sarjas, kus nende eest võistlevad Nasser Al-Attiyah ja Sébastien Loeb.

Väidetavalt töötavad Prodrive’i insenerid Suurbritannias juba potentsiaalse WRC27 auto kallal, millele plaanitakse Renault’ jõuallikat. Kuigi keremudeli osas kaalutakse Dacia Sandero välimust, pole välistatud ka Renault A290 või retrohõnguline Renault 5 Turbo 3E disain. WRC-sarjas osalemiseks piisab kümne homologeeritud auto tootmisest, mis muudab sarjaga liitumise palju lihtsamaks.
Prodrive’i võimalik naasmine MM-sarja – ettevõtte, kes võitis aastaid tagasi Subarutega mitmeid tiitleid – oleks kindlasti värskendav tõuge sarjale, mis otsib hetkel Red Bulli asemele uut promootorit.