M-Spordi boss Richard Millener tunnistas, et lisaks hiljuti nähtud Ford Puma uuele tagatiivale panustab meeskond palju eelmisel hooajal kulukaks osutunud usaldusväärsusprobleemide lahendamise kallal.
M-Sport võitis eelmisel aastal koos Ott Tänakuga küll kaks võistlust, kuid tehnilised probleemid (mootor Eestis ja Soomes ning veepump Kreekas) lõpetasid igasuguse tiitlilootuse.
Kuigi briti meeskond ei suuda ilmselgelt võistelda Toyota ja Hyundai ressurssidega, kavatseb M-Sport jätkata oma Puma arendamist ka sel hooajal. Esimest suuremat uuendust, uut tagatiiba, võis näha pühapäevasel Monte Carlo eelsel testil.
Meeskonna pealik Richard Millener ütles, et tagatiib on osa M-Spordi arengukavast, mis hõlmab ka 2023. aasta usaldusväärsusprobleemide lahendamist.
“Me jätkame auto arendamist,” ütles Millener Autosportile.
“Igal meeskonnal on arenduste osas piiratud võimalused, kuid meie plaan on teha nii palju kui lubatud. Olen palju lugenud selle kohta, et me ei arenda ega testi, mis ei ole aga tõsi. Me anname oma sõitjatele tõenäoliselt kõige rohkem testimisaega, kuna mõlemal meie sõitjal on enne Monte Carlo etappi kasutada kaks testipäeva.”
“Me teeme kõik mis võimalik. Me töötame uue tagatiiva kallal, mida inimesed on näinud ja mille võtame paari ralli pärast ka kasutusele, nii et me jätkame edasiliikumist. On keeruline konkureerida teistega, kuid ma ei kasuta seda vabandusena, sest me võitsime eelmisel aastal kaks rallit, nii et auto on piisavalt hea võitmiseks. Eelmisel aastal oli meil kaks või kolm halba rallit, mis maksid meile meistrivõistluste lootuse.”
“Me teame, et peame selles osas paremaks saama ja oleme lubanud, et see on üks peamisi asju, mille kallal me töötame, et see korda saada. Me teame, et suudame seda, sest eelmine hooaeg [2022] oli auto hea, me peame lihtsalt sinna tagasi jõudma.”
Algaval hooajal kuuluvad M-Spordi sõitjate koosseisu, eelmise aasta WRC2 tiimi kuulunud Adrien Fourmaux ja Gregoire Munster.
Avalda arvamust post