Mehhiko keskmäestikus sõidetavad kiiruskatsed naasevad esimest korda peale 2020. aastat autoralli MM-kalendrisse. Tegu on esimese korraga kui uue ajastu hübriid autodega nii kõrgel võisteldakse.
Meeskonnad on keskendunud selle ralli eel palju hübriidseadmele, mis võib Mehhikos õigesti kasutamisel pakkuda tuntavat eelist. Seda seetõttu, et erinevalt sisepõlemismootorist, mille võimsus hõreda õhu korral väheneb, ei mõjuta välistingimused elektrimootori tõhusust.
Neuville usub, et 100 kW võimsusega Compact Dynamicsi loodud hübriidseade mängib 16.–19. märtsil toimuval võistlusel väga suurt rolli.
“Hübriid, mis annab autole lisajõudu ei kesta küll väga kaua, kuid see teeb oma töö ära ja on Mehhikos tõhusam kui ühelgi teisel rallil,” ütles Neuville väljaandele Autosport.
“See mõjutab sõidustiili rohkem kui ühelgi teisel rallil. Kuid olenemata hübriidseadme jaoks valitud seadetest on ülioluline, et seda kasutataks võtmekohtades.”
Ehkki tingimusi, millega meeskonnad Mehhikos silmitsi seisavad, on raske imiteerida, oli Neuville pärast teisipäevast testi tehtud tööga rahul.
“Meil oli hea võistluseelne test,” selgitas ta.
“Ilmselgelt saame vaid simuleerida Mehhiko tingimusi, seega on väga keeruline öelda, kas oleme läinud õiges suunas või mitte. Viimasest Mehhiko rallist on möödunud kolm aastat, kuid usun, et oleme head tööd teinud.”
Mehhiko ralli sõidetakse 16.–19. märtsil.
Avalda arvamust post