• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
oktoober 20, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Ott Tänak: meeskonnas on keeruline periood, aga anname Sardiinias endast kõik

Admin Admin
31.05.2022 15:03
WRC
Ott Tanak Portugali rallil 2022 Foto: Hyundai Motorsport

Ott Tanak Portugali rallil 2022 Foto: Hyundai Motorsport

Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

Ott Tänak kommenteeris Sardiinia ralli eel antud intervjuus Betsafe’i portaalile, et tagasihoidlikud tulemused ja mitte päris paigas juhtkond on tekitanud meeskonnas pingeid, ent Sardiinia eelne test oli palju lubavam kui test enne Portugali rallit ning läbitud sai ka rohkem testikilomeetreid.

Pärast Portugali rallit planeeriti Tänaku sõnul testipäev eeldusega, et rallilt saadakse hulga informatsiooni, millega testis edasi tegeleda. „Tegime ühe testipäeva Sardiinias ja Eestis vaatasime paar päeva läbi eelmiste aastate videoid ning tegelesime üldise ettevalmistuse ja mäluvärskendusega varasematest aastatest,“ ütles ta.

Enne Portugali etappi sai ralliäss kruusal läbida võrdlemisi vähe testikilomeetreid – kas kahe ralli vahel sai Sardiinia etapiks eraldi testida? „Sardiinia test oli juba palju lubavam kui test enne Portugali. Saime sõita rohkem kilomeetreid ja Portugalis mittetoiminud alapeatükke tuunisime samuti positiivsemaks,“ sõnas ta.

Portugali etapil sõnas Tänak, et Hyundai auto juures on asju, mida on raske omaks võtta ja nendega harjuda. Kas neid ei olegi võimalik paremaks timmida või on lootust, et pikkamööda need loksuvad paremini paika? „Hetkel ei ole meil väga valikut, peame tegema tööd nende vahenditega, mis meil praegusel momendil kasutada on. Neid elemente, mida saaks minu perspektiivist parendada, on omajagu, kuid enamasti oleme kõik ikkagi ühel meelel. Keeruliseks muudab olukorra asjaolu, et suur osa autost on homologeeritud ning seetõttu tuleb teha valikuid, millised arendust vajavad detailid on prioriteetsemad.“

Mingeid drastilisi muutusi kahe ralli vahel aga teha ei jõua. „Üldjuhul võtavad suuremad füüsilised muudatused ka rohkem aega. Olemasolevate vahenditega annab aga auto seadistust kindlasti liigutada rohkem sinna aknasse, kus see võiks meie jaoks paremini toimida,“ sõnas ta.

Eelmisel rallil jäi kõlama ka sõitjate ja kaardilugejate mure salongis valitsenud kuumuse pärast. „Sel aastal on autodel vormelite stiilis kinnised põhjad, mis tähendab, et turbo ja väljalase ei saa mingit jahutust ja kui väljalaske temperatuur mängib 900–1000 kraadi vahel, siis see lõpuks kiirgab ikka tuppa ka ning selle tulemusena läheb katsete lõpus toas päris soojaks. Mulle väga meeldib saunas käia, aga eelistan seda teha ilma riieteta ja nii, et saan käia vahepeal väljas jahtumas. Esimeste sammudena oleks vaja vähemalt väljast tulev päikesekiirgus tagasi suunata ja siis peab meeskond ise vaatama, kuidas auto enda temperatuure paremini kontrollida,“ lausus mees.

Portugali ralli järel ütles Tänak ka välja, et Hyundai meeskonnal on punktiseisust palju tõsisemaid probleeme. „Meeskonnas on hetkel keeruline periood, juhtkond pole päris paigas ja tulemused ei ole päris need, mida me kõik ootame. Selline olukord loob paratamatult pingeid, kuid usun, et Portugalis saime ennast kenasti välja elada ja teame väga selgelt, kus me oleme. Nüüd tuleb anda kõik, mis meil on ja Sardiinias kavatseme kindlasti oma konkurentidele avaldada maksimaalselt survet.“

Eeloleva ralli katseid iseloomustab Tänak kitsaste ja kohati päris kiiretena. „Mingit haljasala ei ole siin teede ja puude-kivide vahele rajatud ehk tegu on päris tõsiste radadega. Kõige keerulisemaks teguriks on erinevad üllatused lahtiste kivide näol, aga muidu on mulle siinsed teed üldiselt meeldinud,“ sõnas ta.

Ralliäss kommenteeris ka FIA uue presidendi Mohammed Ben Sulayemi mõtet, mille kohaselt vormel-1 sari võiks uusi võistlusdirektoreid saada WRC kaardilugejate seast, sest nad on suurepäraste organisatoorsete võimetega ja harjunud suurtes pingeolukordades tegutsema. Tänaku hinnangul võib kaardilugejate seast tulla võistlusdirektoreid küll, aga ei leia, et iga kaardilugeja selleks saama peaks. Kas selline eesmärk võib olla ka Martin Järveojal, peab Tänaku sõnul kaardilugejalt endalt küsima. Pigem tundub see utoopilise õhku visatud mõttena, aga siin maailmas on kõik võimalik, kui huvi on, ütles ta.

Sardiinia ralli intervjuud Ott Tänakuga ja ennustusi saab lugeda Betsafe’i blogist.

Märksõnad: Hyundai MotorsportOtt TänakSardiinia ralliWRC
Share1Tweet1Send

Soovitame sulle ka neid

Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

19.10.2025 20:53
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

19.10.2025 18:14
PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit
WRC

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

19.10.2025 15:18
Ott Tänak ja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Kahju! Ott Tänak ja Martin Järveoja langesid viimase katsega kolmandaks – Ralli võitis Kalle Rovanperä

19.10.2025 15:13
VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel
WRC

VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

19.10.2025 14:23
Ott Tänakja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Dufour Fabien /Hyundai Motorsport GmbH
WRC

SS17: Tänakul ärev moment Neuville’i avariipaigas – eestlased pääsesid õnneks vaid ajakaotusega

19.10.2025 12:49

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

Indrek
19.10.2025 20:53
0

Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

Indrek
19.10.2025 18:14
0

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

Indrek
19.10.2025 15:18
0

Ott Tänak ja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Kahju! Ott Tänak ja Martin Järveoja langesid viimase katsega kolmandaks – Ralli võitis Kalle Rovanperä

Indrek
19.10.2025 15:13
0

VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

Indrek
19.10.2025 14:23
0

Pilt ajalukku: Autoralli MM-sarja etapp Rootsis aastal 1999
Ajaloonurk

Pilt ajalukku: Autoralli MM-sarja etapp Rootsis aastal 1999

23.11.2022 11:56

Tänane Top

Ott Tänakja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Dufour Fabien /Hyundai Motorsport GmbH

SS17: Tänakul ärev moment Neuville’i avariipaigas – eestlased pääsesid õnneks vaid ajakaotusega

19.10.2025 12:49
VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

19.10.2025 14:23
Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Ogier avaldas, mis nende väljasõidu tegelikult põhjustas

18.10.2025 13:43
Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

19.10.2025 20:53
PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

19.10.2025 15:18
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

19.10.2025 18:14

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee