Toyota Gazoo Racing jagas sotsiaalmeedias pilti oma uuest, Rally2 klassi GR Yarisest, mis peaks oma esimese WRC debüüdi tegema Monte-Carlo rallil.
Kes selle masina rooli pääsevad ei ole veel avalikustatud, kuid kõlakate järgi on üheks sõitjaks Sami Pajari. Info kohaselt võistleb Pajari kohe hooaja avaetapil Monte Carlo MM-rallil Toyota Rally2 autoga, mida hakkab hooldama Soome meeskond Printsport.
Printsport autot hooldava meeskonnana tundub väga loogilise lahendusena, sest Lievestuores asuv Printspordi töökoda on Jyväskyläs asuvast Toyota WRC meeskonna peakorterist vaid 25 kilomeetri kaugusel.
Latvala on varem rääkinud, et meeskonna eesmärk on 2024. aastal oma Jyväskylä tehases toota 40–50 GR Yaris Rally2 autot, milledest kuni viis peaksid startima hooaja avavõistlusel Monte-Carlos, mis sõidetakse 25. – 28. jaanuaril.
“Järgmisel aastal plaanime ja loodame ehitada Soomes 40-50 autot,”ütles Latvala WRC.com-ile.“Meie eesmärk on pakkuda klientidele Monte-Carlo ralliks viis autot, seega püüame ühe kuuga neli autot valmis saada.”
“Meil on pikk nimekiri inimestest, kes on huvitatud [autode ostmisest], kuid me ei saa kõigi tellimusi veel kinnitada, sest kaks esimest võistlust, Monte-Carlo ja Rootsi on kõige olulisemad ja seal pakume autosid vaid tipptasemel sõitjatele.”
Latvala selgitas, et esmajärjekorras saavad autod WRC2-sarjas osalevad kliendid, neile järgnevad FIA Euroopa autoralli meistrivõistlustel osalejad, siis rahvuslikud sõitjad jne.
“WRC-st järgmine prioriteet on Euroopa meistrivõistlused. Siin keskendume tõesti kõigile sõitjatele, kes soovivad neil meistrivõistlustel sõita. Oleme kohal, pakume neile autosid ja proovime pärast seda ka riiklikele meistrivõistlustele kaasa aidata.”
Nagu Latvala ka varasemalt on öelnud, siis Toyota ei kavatse järgmisel aastal WRC2-sarjas oma tehasemeeskonda välja panna ja kõik autod lähevad vaid erasõitjatele.
Avalda arvamust post