Juba sellel reedel antakse start autoralli MM-hooaja kuuendale etapile Sardiinias, kus on stardis ka selle võistluse varasemalt kahel korral võitnud Ott Tänak ja Martin Järveoja.
MTV Spordi ekspert Jari Ketomaa peab Ott Tänakut ka selle aasta peamiseks võidusoosikuks. Ketomaa sõnul on Tänaku senised esitused ja kasvav kiirus märgiks, et õnn on lõpuks tema poole pöördumas.
“Stardikoht sobib ja kiirus hakkab juba paika loksuma. Kui vaadata tulemuste trendi, siis Tänaku õnn peab nüüd paratamatult pöörduma,” selgitab Ketomaa, viidates sellele, et pidev vastutuult ujumine ei saa lõputult kesta.
Lisaks on soomlase arvates Hyundai rehvistrateegia Sardiinia tingimustes parem. “Rehviolukord on minu arvates Hyundai kasuks. Hyundai toimib paremini kõva rehviga. Toyota on ehk natuke leebem rehvide suhtes ja ei kuluta neid nii palju. Sardiinias ei ole aga mingeid üüratuid pikki kiiruskatseid, nii et rehvidega ei tohiks olla mingit probleemi.””
Kogu võistlus läbitakse esmakordselt 48. tunniga, reede pärastlõunast kuni pühapäeva pärastlõunani. Vähem kui kahe päevaga sõidetakse küll 16 kiiruskatset, aga kilomeetreid on vaid 266,12, seega rehvide kestvusega ei tohiks tekkida mingeid probleeme.
“Rehvide arv (28 kõva ja 8 pehmet) on sama, mis tavalisel rallil aga natuke tobe, et seda pole vähendatud, kuigi kilomeetreid on normist oluliselt vähem.”
Neuville’i sõnul on Hyundai suurim takistus see, et nad ei ole Sardiinias testinud, erinevalt Toyotast, kuid Ketomaa arvates ei pruugi see Toyotale märkimisväärset eelist anda.
Sardiinia ralli saab alguse reede hommikuse testikatsega, millele järgnevad sama päeva pärastlõunal neli esimest kiiruskatset.
Võistlusel aitab silma peal hoida ka Ralli.ee, kes teeb iga kiiruskatse olulisematest sündmustest kokkuvõtte.
Avalda arvamust post