Adrien Fourmaux kutsub Hyundaid üles võtma aega ja tegema põhjaliku võrdlustesti, et selgitada välja, kas tänavune uus i20 N Rally1 suudab asfaldil tõepoolest edestada oma eelkäijat. Seni on just Fourmaux olnud ainus Hyundai piloot, kes on 2025. aastal asfaldirallil poodiumile jõudnud – ja seda mulluse mudeliga Monte Carlos.
Sel hooajal on seni sõidetud vaid kaks etappi asfaldil: Monte Carlo, mis kulges enamasti lume ja jääta, ning Rally Islas Canarias. Kui Monte Carlos kasutas Hyundai veel 2024. aasta spetsifikatsiooniga i20 N Rally1 autot, siis Kanaaridel toodi välja juba uus, 2025. aasta mudel. Just viimasel oli Hyundai selgelt Toyotadest maas.
Selle taustal arvab Fourmaux, et järgmistel asfaldirallidel – Kesk-Euroopa ja Jaapani rallil – tuleks taas kasutada vana, 2024. aasta autot.
DirtFishile antud intervjuus ütles Fourmaux, et konkurentsivõime saavutamiseks võib lahendus olla lihtne: „Tuleks minna tagasi ’24 auto juurde. Me ei saa kunagi täiesti kindlad olla, aga me peame veenduma, et ’25 auto on tõesti kiirem kui eelmine.“
Ta loodab, et Hyundai viib läbi otsese võrdlustesti kahe auto vahel. „Ma tahaksin kindlust, et uus auto on kiirem. Kui see ongi kiirem, siis kasutame loomulikult seda. Aga me peame olema kindlad.“
Fourmaux tunneb vana autot hästi. „Tõtt-öelda kuulsin ma varem palju kriitikat ’24 auto kohta – et seda on raske juhtida, tagumine ots on närviline jne. Aga ma tegin mullu Dévoluy testil enne Monte Carlo rallit seadistuses muudatusi ja tundsin end lõpuks väga mugavalt.“
„Monte oli mu esimene ralli selle autoga. Ja enne seda oli auto võitnud Kesk-Euroopas. Aga kui jõudsime Kanaaridele uue autoga, ei olnud meil mingit kiirust.“
„Tuleb tunnistada, et ’24 auto oli asfaldil väga tugev. Me peame võtma parima mõlemast.“
Eelmisel hooajal võitis Hyundai nii Monte Carlo kui ka Kesk-Euroopa ralli ning saavutas poodiumikoha ka Horvaatias.