M-Spordi peainsener Jamie McMillan rääkis hiljutises Podcastis, et Tänaku mured vedrustusega Portugali rallil on pannud Reigeri välja töötama teistsuguseid amortisaatoreid.
McMillian alustas oma juttu sellega, et Tänakul ja Loubetil on väga erinevad sõidustiilid ja nende kruusaseaded on tegelikkuses täiesti erinevad.
“Loubet tunneb ennast Pumas väga mugavalt ja seda juba alates eelmisest aastast. Tänaku seaded aga seevastu erinevad kõigist varem Pumaga sõitnud pilootidest,” avalikustasJamie.
“Nagu Ott on öelnud, töötab Ford Puma tema jaoks hästi väga väikeses aknas ja hetkel on põhi fookus selle parandamiseks.”
“Tänaku vedrustuse probleemiga ( puuhobune ) tegeletakse koostöös Reigeriga, kes töötab välja uusi lahendusi, millede vahel siis proovida ja valida.”
M-Spordi peainsener lisas veel, et kuna testipäevad on väga piiratud ei ole võimalik proovida väga palju erinevaid uuendusi, sest ühe testipäevaga on vaja paika saada ka parimad seaded eel olevaks võistluseks, kuid esimesi uuendusi proovitakse juba Sardiinia ralli eelsel testil.
“Ott ei ole küll autoga rahul, kuid kui vaadata hetke punktitabelit võrreldes viimase kolme nelja aastaga, on seis väga hea. Isegi 2019, kui Ott tiitli võitis oli ta Neuvillest maas 28 punkti,” lisas McMillan Tänaku teema lõpetuseks.
Millest veel räägiti saad kuulata all olevast Podcastist:
Autoralli MM-sari jätkub järgmisel nädalavahetusel Sardiini ralliga.
Avalda arvamust post