Kui hooaja alguses teatas Hyundai, et on oma Rally1 klassi võistlusauto paremaks muutmiseks kõvasti vaeva näinud, siis nüüd lubas ka Toyota oma autol olulised uuendused kasutusele võtta.
Teatavasti alustas Toyota tänavust hooaega põhimõtteliselt sama autoga, mida kasutati eelmisel hooajal.
Nüüd aga anti teada, et viimased aastad WRC-sarja sisuliselt domineerinud Yaris Rally1 võistlusauto saab uue vedrustuse, mis on hetkel läbimas homologeerimisprotsessi ja võib autodele jõuda juba Safari ralliks.
“See saab olema üsna suur vedrustussüsteemi uuendus,” rääkis Toyota tehniline direktor Tom Fowler väljaandele DirtFish.
Fowler lisas: „See on olnud meie arengu sihtmärk läbi 2023. aasta hooaja ja kuni 2024. aastani. Paljud vedrustussüsteemi osad on VO (variant Option, ehk on homologeeritud ja ei nõua jokkerit).”
“See on vedrustuspakett, mis sisaldab, ma ütleksin, vähemalt 10 komponenti, nii et see on üsna suur uuendus. See pole puhas jõudlus. Seal on ka töökindlus. Meil on viimase paari aasta jooksul mõnikord olnud vedrustusega seotud tehnilisi probleeme.”
“Me pole meeskonnaga veel otsustanud, kas võtame selle kasutusele kohe järgmisel rallil pärast 1. märtsi või sellele järgneval rallil. See on pigem logistiline küsimus kui midagi muud,” lisas Fowler.
Autoralli MM-hooeg jätkub veidi enam kui nädala pärast alguse saava Rootsi MM-ralliga.