Oliver Solberg võistles veel mullu WRC-sarjas Hyundai meeskonna Rally1 autoga, kuid enne hooaja lõppu otsustati temaga ootamatult koostöö lõpetada. Tänavu on Solberg võistelnud autoralli MM-sarjas WRC2 klassis Skodaga, kus on näidanud vaieldamatult kõige paremat kiirust.
Rootsi lipu all võistlev autoralli tulevikulootus on saavutanud WRC2 klassis küll ainult kaks võitu, kuid tema nimel on kõige rohkem katsevõite. Hooaja kolm katkestamist erinevatel põhjustel, jätavad ta aga tänavu WRC2 klassi tiitlist ilma.
Solberg on juba varem öelnud, et tema eesmärgiks on jõuda tagasi Rally1 auto rooli.
“Ma soovin, et mul oleks midagi. Aga mul pole absoluutselt mitte midagi. Nii et vaatame. Ma töötan praegu kõvasti, et näha, mida suudame välja mõelda.” rääkis Solberg DirtFishile.
“Nagu olen varasemalt öelnud, siis minu unistuseks on jõuda tagasi Rally1 autosse. Kui aga seda ei juhtu, siis lihtsalt elu on selline ja pean WRC2-s rohkem rallisid sõitma.”
Solberg on sellel aastal osalenud kõigil MM-etappidel tänu koostööle energiajooke tootva Monster Energyga. Solbergi kurvastuseks on aga tema suursponsor ka üheks takistuseks järgmisel hooajal Rally1 autosse koha leidmisel.
Kui Hyundai ja Toyota sõitjad on praktiliselt paigas, siis M-Sport, kes on öelnud et suunab tulevaks hooajaks pilgu noortele sõitjatele, võiks ju Solbergile tunduda hea võimalusena. Paraku teeb aga M-Sport koostööd konkureeriva energiajoogifirmaga Red Bull. Seega kui meeskonna koostöö Red Bulliga jätkub, jääb uks Solbergi ees suletuks.
Discussion about this post