• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
oktoober 21, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Abiteboul selgitas Hyundai otsust loobuda uutele reeglitele vastava auto arendamisest ja keskenduda praegusele autole

Admin Admin
21.05.2024 08:53
WRC
Ott Tänak ja Cyril Abiteboul, Horvaatia ralli 2024, Foto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak ja Cyril Abiteboul, Horvaatia ralli 2024, Foto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

13
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

Hyundai Motorsport meeskonna pealik Cyril Abiteboul on teravalt kritiseerinud FIA otsust loobuda praegustest Rally1 autodest 2024. aasta lõpus, nimetades uusi autosid nõmedateks ja toetades oma meeskonna pühendumust praeguse i20N edasiarendamisele.

FIA teatas selle aasta lõpus rakenduvatest olulistest muudatustest reeglites. Konkreetselt tahetakse lõpetada praegustel Rally1 autodel hübriidseadme kasutamine ja vähendada tagumise aerodünaamika ulatust ning õhupiirajat, mis tähendab, et 2025. aasta autod oleksid väiksema survejõu tõttu vähem stabiilsed ja juhitavad.

Kuigi Toyota on ainus WRC meeskond, mis on juba teinud uue Yarise asfaldikatsetused, ei ole Hyundai ja M-Sport Ford veel järgmise aasta autode testimist kavandanud. Tegelikult on Alzenaus baseeruv meeskond piirdunud ainult simulaatori testiga uue i20N arendamisel ja on saanud konkurentidelt loa kasutada hooaja jooksul lisa jokkereid, et muuta oma praegune i20N 2025. aastaks konkurentsivõimelisemaks ja usaldusväärsemaks, millest saad lähemalt lugeda siit: Hyundai sai konkurentidelt loa 50% oma autost ümber ehitada

“Leidsime, et see [2025. aasta auto] on väga keeruline, kuna sellel on tohutu survejõu kaotus, mistõttu see muudab massiliselt auto tasakaalu,” ütles Abiteboul Motorsport.com-ile.

“Muudetakse auto kaalujaotust ning mehaanilist tasakaalu ja aero-balanssi.”

“Sellega sõitmine saab väga nõme olma ja see on suur mure, sest päeva lõpuks on meil kohustus tagada, et meil oleks optimeeritud auto.”

“On natuke naeruväärne uskuda, et saate autos nii radikaalse muudatuse teha ja mitte anda tootjatele aja või homologeerimisjokkeri kasutamise võimalust kogu paketti uuesti optimeerida.”

„Seetõttu jääb autost järgi ebaoptimaalne toode.”

“Saate kuulda kuidas juhid on selle autoga väga rahulolematud ja ma ei tahaks rääkida turvalisusest, kuid seda võib olla väga raske kontrollida.”

“Ma tean, et kõik ütlevad “lihtsalt sõitke aeglasemalt”, aga kui auto põhiomadused on valed, siis ma arvan, et see ei vasta meistrivõistluste tasemele.”

“Seetõttu oleme otsustanud seda autot mitte arendada, vaid keskenduda autole, mis meil praegu on.”

Lõplik otsus tehakse teatavaks 11. juunil toimuval Maailma Motorspordi Nõukogul.

Märksõnad: CyilHyundai Motorsport
Share5Tweet3Send
Eelmine

Leedu rallisõitjad tegid peadpööritava avarii – VIDEO ja PILDID

Järgmine

Fourmaux järgmisest MM-etapist: “Oleme Sardiinias alati kiired olnud, aga me pole seal kunagi ühes tükis lõpetanud”

Soovitame sulle ka neid

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT
WRC

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

21.10.2025 14:59
Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport
WRC

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

20.10.2025 11:19
Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

19.10.2025 20:53
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

19.10.2025 18:14
PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit
WRC

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

19.10.2025 15:18
Ott Tänak ja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Kahju! Ott Tänak ja Martin Järveoja langesid viimase katsega kolmandaks – Ralli võitis Kalle Rovanperä

19.10.2025 15:13

Kommentaarid 1

  1. Jüri says:
    1 year tagasi

    “Aerobilanss” on tegelikult “aero balance” ehk siis aero-balanss või aeropaketi poolt pakutav tasakaal. 🙂

    Vasta

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

Indrek
21.10.2025 14:59
0

Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

Indrek
20.10.2025 11:19
0

Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

Indrek
19.10.2025 20:53
0

Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

Indrek
19.10.2025 18:14
0

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

Indrek
19.10.2025 15:18
0

Vinge tagasivaade: Kimmo Jalava – mees kes hoidis koguaeg “peal”, sest rahvas tuli kiiret sõitu vaatama!
Eesti Autoralli

Vinge tagasivaade: Kimmo Jalava – mees kes hoidis koguaeg “peal”, sest rahvas tuli kiiret sõitu vaatama!

2.08.2023 21:03

Tänane Top

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

21.10.2025 14:59
Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Ogier avaldas, mis nende väljasõidu tegelikult põhjustas

18.10.2025 13:43
VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

19.10.2025 14:23
Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

20.10.2025 11:19
Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

19.10.2025 20:53
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

19.10.2025 18:14

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee