• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
juuni 28, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
  • Login
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
  • Login
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Ralli.ee
Home WRC

Hyundai WRC meeskonnas sõitjakohata jäänud Andreas Mikkelsen otsib võimalusi WRC2 sarjas jätkamiseks

Admin lisas Admin
7.02.2025 16:42
WRC
Andreas Mikkelsen, Foto: Romain Thuillier /Hyundai Motorsport GmbH

Andreas Mikkelsen, Foto: Romain Thuillier /Hyundai Motorsport GmbH

147
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

Norra rallisõitja Andreas Mikkelsen on taas tuttavas olukorras: tal pole kindlat sõitjakohta WRC tippsarjas. Pärast osalist hooaega Hyundai Rally1 meeskonnas töötab ta nüüd Rally2 programmi kallal, et hoida end vormis ja olla valmis uuteks võimalusteks.

 

Mikkelseni karjäär on olnud täis ootamatuid pöördeid. Volkswageni lahkumine WRC-sarjast 2016. aastal jättis ta ootamatult tööta, kuid ta suutis end tagasi pildile tuua.

Sama juhtus pärast 2019. aastat, kui Hyundai loobus tema teenetest – Mikkelsen võitis seejärel kaks korda WRC2 tiitli. 2024. aastal naasis ta Rally1 klassi, kuid sai osaleda vaid piiratud arvul etappidel, jagades autot Esapekka Lappi ja Dani Sordoga.

Hyundai otsustas 2025. aastaks tuua oma kolmandasse autosse täiskohaga Adrien Fourmaux’, jättes Mikkelseni taas ilma kindla kohata.

„Ma töötan endiselt programmi kallal,“ avaldas norrakas DirtFishile. „Rally1 on keeruline, sest vabu kohti lihtsalt pole. Seega Rally2 võib olla reaalne võimalus.“

2027 silmapiiril

Mikkelseni eesmärk pole pelgalt järgmine hooaeg, vaid pikem plaan. Ta tahab olla stardivalmis 2027. aastaks, mil WRC tehnilised reeglid muutuvad ja loodetavasti lisandub sarja uusi autotootjaid. „Üks asi, mis on oluline, on 2027,“ selgitas ta. „Loodetavasti tulevad uued tootjad ja tekib rohkem võimalusi. Praegu on turul väga kitsas seis.“

WRC2 klass oleks tema jaoks loogiline valik, sest see hoiaks teda võistlusvormis ja pakuks võimalust end tõestada, kui mõni tehasetiim peaks uut sõitjat vajama.

Miks Hyundai projekt ebaõnnestus?

Mikkelsenil oli 2024. aastaks võimalus sõita täiskohaga M-Sport Fordi meeskonnas, kuid ta otsustas hoopis Hyundai osalise programmi kasuks. Tagantjärele tunnistab ta, et see polnud parim otsus, sest saadud rallid ei olnud ideaalsed tema tugevuste jaoks.

Hyundai pakkus talle võimalust osaleda peamiselt asfaldirallidel (Monte Carlo, Horvaatia, Kesk-Euroopa ja Jaapan) ning lisaks ka Poola rallil, mis on üks Mikkelseni lemmikvõistlusi kruusal. Kuid pikkade pauside tõttu rallide vahel oli keeruline kiiresti kohaneda.

„Ma ei saanud täpselt neid rallisid, mida oleksin tahtnud sõita,“ tunnistas Mikkelsen. „Asfaldil suudan küll häid tulemusi teha, kuid see pole mulle nii loomulik kui kruus. Kruusal saan enamasti kohe autosse istuda ja olla kiire – nagu Poolas näha oli, kus me vaid peale ühte testipäeva suutsime rallit juhtida.“

Kui midagi saaks muuta, siis Mikkelseni sõnul oleks ta pidanud juba hooaja algusest peale rohkem suruma. „Tahtsin Monte Carlo ja Horvaatia rallidel keskenduda auto tundmaõppimisele ja lihtsalt finišisse jõudmisele, et koguda kilomeetreid. Kui Monte Carlos katkestad, siis on sul kolm kuud pausi enne järgmist rallit ja pead uuesti nullist alustama. See juhtuski – sain lõpuks ainult kaks võistlust Kesk-Euroopas ja Jaapanis, kus proovisime rohkem suruda.“

Andreas Mikkelsen Kesk Euroopa rallil 2024, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
Andreas Mikkelsen Kesk Euroopa rallil 2024, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Kuigi Mikkelsenile usaldati Hyundai tiimis asfaldirallide roll, ei olnud see tema jaoks ideaalne valik. „Keegi ei tahtnud asfaldirallisid sõita sest Hyundai Rally1 auto pole asfaldil lihtsalt juhitav,“ selgitas ta. „Aga kui sul on võimalus sõita tehasetiimis Rally1 autoga, siis sa ei ütle sellest ära, isegi kui see pole ideaalne.“

Mis saab edasi?

Kuigi Hyundai projekt ei andnud loodetud tulemust, on Mikkelsen endiselt motiveeritud. Ta teab, et kui ta tahab olla konkurentsivõimeline 2027. aastal, peab ta ka praegu rooli taga püsima.

„Kui sa teed enne Monte Carlot ainult ühe testipäeva ja seejärel on kolm kuud pausi enne järgmist võistlust, siis on keeruline kiiresti kohaneda,“ selgitas ta. „Tulevikus tahaksin kindlasti lisada rohkem väiksemaid rallisid ja testipäevi – lihtsalt rohkem aega autos oleks ideaalne.“

Mikkelsen loodab peagi välja kuulutada oma järgmise sammu, kuid üks on kindel – ta ei kavatse veel WRC-st loobuda.

Märksõnad: Andreas Mikkelsen
Share59Tweet37Send

Soovitame sulle ka neid

Ott Tänak ja Martin Järveoja Kreeka MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

SS9: Tänakule järjekordne katsevõit – Ogier kaotab juba enam kui poole minutiga

28.06.2025 10:59
Ott Tänak Kreeka MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

SS8: Tänak näitas võimu ja alustas päeva võimsa katsevõiduga

28.06.2025 09:18
Liider Ott Tänaku sõnul tegi kõige kõvema päeva hoopis Sebastien Ogier – TÄISMÄNG
WRC

Liider Ott Tänaku sõnul tegi kõige kõvema päeva hoopis Sebastien Ogier – TÄISMÄNG

27.06.2025 22:00
Ott Tänak Kreeka MM-rallil 2025, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Tänak Kreeka reedesest päevast – Nagu oleks 15 tundi saunas olnud

27.06.2025 21:27
Ott Tänak ja Martin Järveoja Kreeka MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Ott Tänak ja Martin Järveoja lõpetasid reedese päeva Kreeka ralli liidritena

27.06.2025 20:07
Ott Tänak ja Martin Järveoja Kreeka MM-ralli 2025, Foto: Austral Worldwide / Motorsport GmbH
WRC

SS6: Võimast sõitu teinud Tänak tõusis Kreeka ralli liidriks

27.06.2025 17:38

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Ott Tänak ja Martin Järveoja Kreeka MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

SS9: Tänakule järjekordne katsevõit – Ogier kaotab juba enam kui poole minutiga

lisas Admin
28.06.2025 10:59
0

Ott Tänak Kreeka MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

SS8: Tänak näitas võimu ja alustas päeva võimsa katsevõiduga

lisas Admin
28.06.2025 09:18
0

Liider Ott Tänaku sõnul tegi kõige kõvema päeva hoopis Sebastien Ogier – TÄISMÄNG

Liider Ott Tänaku sõnul tegi kõige kõvema päeva hoopis Sebastien Ogier – TÄISMÄNG

lisas Admin
27.06.2025 22:00
0

Ott Tänak Kreeka MM-rallil 2025, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Tänak Kreeka reedesest päevast – Nagu oleks 15 tundi saunas olnud

lisas Admin
27.06.2025 21:27
0

Ott Tänak ja Martin Järveoja Kreeka MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak ja Martin Järveoja lõpetasid reedese päeva Kreeka ralli liidritena

lisas Admin
27.06.2025 20:07
0

Ants Kulgevee, Tarmo Pihlap ja Joel Tammeka Foto: Mati Hiis
Kurvilise tee legendid

Kas sa teadsid kes on legendaarne Joel Tammeka? – Kurvilise tee legendid

21.12.2022 10:22

Tänane Top

Neuville auto katse finisis

SS4: Kreeka draama sai jätku – Rehvipurunemine langetas Neuville liidrikohalt – Tänak tõusis teiseks

27.06.2025 11:25
Kuvatõmmis videost

VIDEO: Rehvipurunemine ajas Neuville’i marru – “Puruks! Puruks! Puruks!”

27.06.2025 16:17
Ott Tanak ja Martin Jarveoja, Kreeka Akropolise rallil 2024 Foto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

AJAKAVA: Kreeka MM-ralli ajakava ja kuidas Eesti kanalid seda näitavad

25.06.2025 16:12
Ott Tänak ja Martin Järveoja Kreeka MM-ralli 2025, Foto: Austral Worldwide / Motorsport GmbH

SS6: Võimast sõitu teinud Tänak tõusis Kreeka ralli liidriks

27.06.2025 17:38
Ott Tänak ja Martin Järveoja Kreeka MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak ja Martin Järveoja lõpetasid reedese päeva Kreeka ralli liidritena

27.06.2025 20:07
Liider Ott Tänaku sõnul tegi kõige kõvema päeva hoopis Sebastien Ogier – TÄISMÄNG

Liider Ott Tänaku sõnul tegi kõige kõvema päeva hoopis Sebastien Ogier – TÄISMÄNG

27.06.2025 22:00
Kasutajanimi või E-mail
Parool
Jäta mind meelde
Registreeru
Unustasid Parooli?
Või logi sisse sotsiaalmeediaga
Google

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee