• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
mai 9, 2025
  • Logi Sisse
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Hyundai WRC meeskonnas sõitjakohata jäänud Andreas Mikkelsen otsib võimalusi WRC2 sarjas jätkamiseks

Admin lisas Admin
7.02.2025 16:42
WRC
Andreas Mikkelsen, Foto: Romain Thuillier /Hyundai Motorsport GmbH

Andreas Mikkelsen, Foto: Romain Thuillier /Hyundai Motorsport GmbH

144
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

Norra rallisõitja Andreas Mikkelsen on taas tuttavas olukorras: tal pole kindlat sõitjakohta WRC tippsarjas. Pärast osalist hooaega Hyundai Rally1 meeskonnas töötab ta nüüd Rally2 programmi kallal, et hoida end vormis ja olla valmis uuteks võimalusteks.

 

Mikkelseni karjäär on olnud täis ootamatuid pöördeid. Volkswageni lahkumine WRC-sarjast 2016. aastal jättis ta ootamatult tööta, kuid ta suutis end tagasi pildile tuua.

Sama juhtus pärast 2019. aastat, kui Hyundai loobus tema teenetest – Mikkelsen võitis seejärel kaks korda WRC2 tiitli. 2024. aastal naasis ta Rally1 klassi, kuid sai osaleda vaid piiratud arvul etappidel, jagades autot Esapekka Lappi ja Dani Sordoga.

Hyundai otsustas 2025. aastaks tuua oma kolmandasse autosse täiskohaga Adrien Fourmaux’, jättes Mikkelseni taas ilma kindla kohata.



„Ma töötan endiselt programmi kallal,“ avaldas norrakas DirtFishile. „Rally1 on keeruline, sest vabu kohti lihtsalt pole. Seega Rally2 võib olla reaalne võimalus.“

2027 silmapiiril

Mikkelseni eesmärk pole pelgalt järgmine hooaeg, vaid pikem plaan. Ta tahab olla stardivalmis 2027. aastaks, mil WRC tehnilised reeglid muutuvad ja loodetavasti lisandub sarja uusi autotootjaid. „Üks asi, mis on oluline, on 2027,“ selgitas ta. „Loodetavasti tulevad uued tootjad ja tekib rohkem võimalusi. Praegu on turul väga kitsas seis.“

WRC2 klass oleks tema jaoks loogiline valik, sest see hoiaks teda võistlusvormis ja pakuks võimalust end tõestada, kui mõni tehasetiim peaks uut sõitjat vajama.

Miks Hyundai projekt ebaõnnestus?

Mikkelsenil oli 2024. aastaks võimalus sõita täiskohaga M-Sport Fordi meeskonnas, kuid ta otsustas hoopis Hyundai osalise programmi kasuks. Tagantjärele tunnistab ta, et see polnud parim otsus, sest saadud rallid ei olnud ideaalsed tema tugevuste jaoks.



Hyundai pakkus talle võimalust osaleda peamiselt asfaldirallidel (Monte Carlo, Horvaatia, Kesk-Euroopa ja Jaapan) ning lisaks ka Poola rallil, mis on üks Mikkelseni lemmikvõistlusi kruusal. Kuid pikkade pauside tõttu rallide vahel oli keeruline kiiresti kohaneda.

„Ma ei saanud täpselt neid rallisid, mida oleksin tahtnud sõita,“ tunnistas Mikkelsen. „Asfaldil suudan küll häid tulemusi teha, kuid see pole mulle nii loomulik kui kruus. Kruusal saan enamasti kohe autosse istuda ja olla kiire – nagu Poolas näha oli, kus me vaid peale ühte testipäeva suutsime rallit juhtida.“

Kui midagi saaks muuta, siis Mikkelseni sõnul oleks ta pidanud juba hooaja algusest peale rohkem suruma. „Tahtsin Monte Carlo ja Horvaatia rallidel keskenduda auto tundmaõppimisele ja lihtsalt finišisse jõudmisele, et koguda kilomeetreid. Kui Monte Carlos katkestad, siis on sul kolm kuud pausi enne järgmist rallit ja pead uuesti nullist alustama. See juhtuski – sain lõpuks ainult kaks võistlust Kesk-Euroopas ja Jaapanis, kus proovisime rohkem suruda.“

Andreas Mikkelsen Kesk Euroopa rallil 2024, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
Andreas Mikkelsen Kesk Euroopa rallil 2024, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Kuigi Mikkelsenile usaldati Hyundai tiimis asfaldirallide roll, ei olnud see tema jaoks ideaalne valik. „Keegi ei tahtnud asfaldirallisid sõita sest Hyundai Rally1 auto pole asfaldil lihtsalt juhitav,“ selgitas ta. „Aga kui sul on võimalus sõita tehasetiimis Rally1 autoga, siis sa ei ütle sellest ära, isegi kui see pole ideaalne.“

Mis saab edasi?

Kuigi Hyundai projekt ei andnud loodetud tulemust, on Mikkelsen endiselt motiveeritud. Ta teab, et kui ta tahab olla konkurentsivõimeline 2027. aastal, peab ta ka praegu rooli taga püsima.

„Kui sa teed enne Monte Carlot ainult ühe testipäeva ja seejärel on kolm kuud pausi enne järgmist võistlust, siis on keeruline kiiresti kohaneda,“ selgitas ta. „Tulevikus tahaksin kindlasti lisada rohkem väiksemaid rallisid ja testipäevi – lihtsalt rohkem aega autos oleks ideaalne.“

Mikkelsen loodab peagi välja kuulutada oma järgmise sammu, kuid üks on kindel – ta ei kavatse veel WRC-st loobuda.

Märksõnad: Andreas Mikkelsen
Share58Tweet36Send

Soovitame sulle ka neid

Carlos Sainz Sr (paremal), Foto: Rudy Carezzevoli Getty Images / Red Bull Content Pool
WRC

Head uudised rallifännidele! Carlos Sainz kinnitas, et kaalub FIA presidendiks kandideerimist: “Usun, et teeksin head tööd”

8.05.2025 17:14
Cyril Abiteboul. Foto: Dufour Fabien/Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Hyundai tiimipealik: Mul on WRC vastu suur lugupidamine, kuid praegu käib tõsine heitlus vaid Toyotaga

8.05.2025 15:27
Ott Tänak ja Martin Järveoja Keenia Safari rallil 2025, Foto: Hyundai Motorsport
WRC

Hankook toob Portugali rallile uue ja tugevama kruusarehvi

8.05.2025 13:03
Sebastien Ogier Portugali eelsel testil, Kuvatõmmis Videost
WRC

Hankooki uusi kruusarehve proovinud Sebastien Ogier tegi huvitava tähelepaneku – „Autot on raske teel hoida“

8.05.2025 11:34
Carlos Sainz. Foto: Ali Haji / Red Bull Content Pool
WRC

Rallilegendist võib saada FIA uus president

7.05.2025 15:41
Kalle Rovanperä. Foto: TGR WRT/McKlein
WRC

Kalle Rovanperä on Toyota uuest välimusest vaimustuses kuid muudatuse taga on ka praktiline põhjus

7.05.2025 11:42

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Carlos Sainz Sr (paremal), Foto: Rudy Carezzevoli Getty Images / Red Bull Content Pool

Head uudised rallifännidele! Carlos Sainz kinnitas, et kaalub FIA presidendiks kandideerimist: “Usun, et teeksin head tööd”

lisas Admin
8.05.2025 17:14
0

Cyril Abiteboul. Foto: Dufour Fabien/Hyundai Motorsport GmbH

Hyundai tiimipealik: Mul on WRC vastu suur lugupidamine, kuid praegu käib tõsine heitlus vaid Toyotaga

lisas Admin
8.05.2025 15:27
0

Ott Tänak ja Martin Järveoja Keenia Safari rallil 2025, Foto: Hyundai Motorsport

Hankook toob Portugali rallile uue ja tugevama kruusarehvi

lisas Admin
8.05.2025 13:03
0

Sebastien Ogier Portugali eelsel testil, Kuvatõmmis Videost

Hankooki uusi kruusarehve proovinud Sebastien Ogier tegi huvitava tähelepaneku – „Autot on raske teel hoida“

lisas Admin
8.05.2025 11:34
0

Carlos Sainz. Foto: Ali Haji / Red Bull Content Pool

Rallilegendist võib saada FIA uus president

lisas Admin
7.05.2025 15:41
0

Esapekka Lappi ja Janne Ferm, 2023 Monte Carlo ralli, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
Ajaloonurk

Monte Carlo Ralli – Aegumatu klassika rallimaailmas!

24.01.2024 11:15

Tänane Top

Sebastien Ogier Portugali eelsel testil, Kuvatõmmis Videost

Hankooki uusi kruusarehve proovinud Sebastien Ogier tegi huvitava tähelepaneku – „Autot on raske teel hoida“

8.05.2025 11:34
Cyril Abiteboul. Foto: Dufour Fabien/Hyundai Motorsport GmbH

Hyundai tiimipealik: Mul on WRC vastu suur lugupidamine, kuid praegu käib tõsine heitlus vaid Toyotaga

8.05.2025 15:27
Carlos Sainz. Foto: Ali Haji / Red Bull Content Pool

Rallilegendist võib saada FIA uus president

7.05.2025 15:41
Kuvatõmmis videost

Ootamatu vaatepilt ERC-etapil: sõitjatele tulid vastu sõjaväe soomukid – VIDEO

9.05.2025 01:23
Ott Tänak ja Martin Järveoja Jaapani rallil Foto: M-Sport

FIA: Alates 2027 aastast kaob Rally1 ning kogu rallipüramiid kujundatakse ümber!

6.05.2025 16:48
Ott Tänak ja Martin Järveoja Keenia Safari rallil 2025, Foto: Hyundai Motorsport

Hankook toob Portugali rallile uue ja tugevama kruusarehvi

8.05.2025 13:03

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi Sisse

Unustasid Parooli?

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje

© 2019 ralli.ee

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?