Mäletatavasti pidi Kalle Rovanperä Rootsi rallil leppima neljanda kohaga. Noor soomlane on tavaliselt alati Rootsi ralli esikohaheitluses kaasa rääkinud, kuid seekord see nii ei läinud.
Rovanperä sõnul polnud probleem mitte ainult reede hommikuses esimeses ringis, kus ta pidi teed puhastama, vaid ka pärastlõunal sügavates rööbastes sõites oli Toyota oma pearivaalist Hyundaist kehvem. See pole aga esimene kord kui Korea auto keerulistes oludes paremaid aegu näitab.
“Juba mitu aastat on olnud selge, et Hyundai on teisel läbimisel mingil põhjusel kiirem. Nii juhtus ka Rootsis. Hommikul saime siledamal teel sõita, aga pärastlõunal enam mitte. Peame selle probleemi vältimiseks tulevikus midagi välja mõtlema,” rääkis Rovanperä Rallit.fi-le.
“Ma ei oska öelda, kas probleem on (diferentsiaali)lukkudes või milles. Igal juhul on raske selliste asjadega võistluse ajal midagi peale hakata. Esiteljel on meil teistega võrreldes vähem haarduvust. Võistlusel peame palju rohkem keerama, aga sellegipoolest auto väga hästi ei keera.”
Rovanperä kahtlustab, et probleemile on raske lahendust leida.
“Kindlasti on autode disainis erinevaid asju. Samas ma ei ole selles tulemuses pettunud, sest mõnikord see lihtsalt on nii, et isegi kui sõidad hästi, ei kajastu see aegades.”
Rovanperä “kehva” tulemus Rootsi rallil tähendab aga seda, et Mehhikos ei pea soomlane enam teistele teed puhastama ja ta saab startida pealeOtt Tänakut, kes edestab soomlast üldarvestuses kolme punktiga.
“Mehhiko on raske ralli. Õnneks ei pea me nüüd esimene auto olema, kes stardib. Tuleb küll veidi kergem reede, aga kindlasti on siis veel puhastamist, nii et kindlasti läheb raskeks,” arvas Rovanperä.
Mehhiko ralli sõidetakse 16.-19. märtsil
Avalda arvamust post