Hyundai WRC-meeskonnal on tänavusel hooajal olnud suuri raskusi, jäädes kindlalt alla Toyotale, kes on võitnud kõik seni sõidetud kuus MM-etappi. Hyundai kes on juba mitu aastat maadelnud oma auto töökindlusega tuli kevadisel Kanaari saarte rallil välja ka olulisete uuendustega.
Tulemused jäid aga loodetust kaugele – Hyundai sõitjad ei suutnud esikohakonkurentsi sekkuda ning Toyota teenis lausa nelikvõidu. Korea autotootja õnneks on aga tänavu MM-sarjas asfaldirallisid vähe – kavas on veel vaid Kesk-Euroopa etapp oktoobris ja novembri alguses Jaapan.
“Meil on teatud arusaam probleemidest, kuid tõenäoliselt peame uuesti asfaldile naasma, et täpselt mõista, mis valesti on,” sõnas meeskonna juht Cyril Abiteboul Rallit.fi-le.
“Olime kindlad, et oleme konkurentsivõimelised, kuid tegelikkus osutus teistsuguseks.”
Abitebouli sõnul ei saa meeskond veel lõplikke järeldusi teha, kuna neil puuduvad selged tõendid olukorra hindamiseks.
Hooaja alguses kurtsid ka Toyota sõitjad, eesotsas Kalle Rovanperäga raskusi uute Hankooki rehvidega kohanemisel. Nüüd on sarnaseid kommentaare tulnud ka Hyundai leerist.
“Meie teadmised rehvidest pole veel sellel tasemel, kus nad peaksid olema. Lisaks on meil probleeme diferentsiaalide lukustussüsteemidega, mida need uued rehvid veelgi enam esile toovad,” märkis Abiteboul.
Hyundai kasutas kevadisteks uuendusteks klassifitseerimisjokkereid, kuid tulemused ei olnud ootuspärased. Meeskonnal on sel hooajal veel üks jokker kasutada, kuid selle rakendamise suhtes ollakse ettevaatlikud.
“Peame selgelt määratlema, millised arendused on prioriteetsed. Meil on veel üks jokker, aga selle kasutamine nõuab äärmist ettevaatlikkust,” rõhutas Abiteboul, lisades, et töökindlus on üks võtmeküsimustest ning otsused tuleb langetada lähinädalatel.
Autoralli MM-hooaeg jätkub juuni viimasel nädalavahetusel Kreekas toimuva traditsioonilise Akropolise ralliga.