Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) hiljutise teadaande järel, milles lubatakse Rally1 ja Rally2 tehniliste eeskirjade olulist ümberkujundamist, ootavad autotootjad nüüd selgemaid detaile, et edasi liikuda ja võimalikke arenguid kaaluda.
Üks nendest on kindlasti ka Citroën Racing, kes loobus 2019. hooaja järel WRC tippklassist, ning on seejärel piirdunud WRC2 klassis osalemisega.
Stellantis kontserni kliendiprogrammide edendamise eest vastutava Didier Clémenti sõnul on aga hetkel veel liiga vara hinnata selliste muudatuste kõiki mõjusid.
Clément märkis, et kuigi FIA teade on oluline, on tegemist siiski ainult pressiteatega, mitte lõpliku regulatsiooniga. “Arutelud autotootjatega on kestnud kaua, ja kõik mõistavad, et olukorra muutmiseks on vajalikud teatud sammud. Kuid liiga vara on veel rääkida detailidest või võimalikest mõjudest. Tehnilise reguleerimise lõplik kinnitamine võib võtta kuid, kuna protsess on äärmiselt keerukas,” rääkis Clément Prantsusmaa veebilehele Rallye Sport.
Citroën Racing on sellel aastal eesmärgiks seadnud WRC2 sarja tiitli võitmise oma C3 Rally2 autoga, millede roolis on Yohan Rossel ja Nikolay Gryazin.
Didier Clémenti sõnul osaleb hooaja avaetapi Monte Carlos võidutsenud Yohan Rossel hooaja jooksul vähemalt seitsmel etapil. “Rosseli osalemine Horvaatias, Portugalis ja Sardiinias on kindel, edasine programm sõltub kalendrist ja konkurentide tulemustest,” lisas Clément.
Citroën jätkab ka oma C3 Rally2 auto arendamist. “C3 saab pidevalt uuendusi. On olemas võimalused auto edasiarendamiseks, mis võivad tuua võiduks vajalikke sajandiksekundeid, ilma et peaksime kasutama homologeerimise jokkereid,” lisas ta lõpetuseks.
Vaata lisaks ja räägi kaasa rallirahvas.ee:
Avalda arvamust post