Toyota meeskonna juht Jari-Matti Latvala avaldas, et sellest aastast kehtima hakanud ja palju kriitikat saanud punktisüsteem muutub järgmisel hooajal.
Tänavune punktisüsteem on saanud nii rallisõitjatelt kui ka teistelt rallimaailma inimestelt palju kriitikat. Probleemidena on välja toodud võidu tähtsuse liigne vähenemine ning pühapäevaste punktide liiga suur mõju.
Jari-Matti Latvala on olnud samuti üks süsteemi kritiseerijaid, sest Toyota on kaotanud punkte oma peamisele rivaalile Hyundaile kõige rohkem just pühapäeviti. Teatavasti on just Ott Tänak see, kes on suutnud koguda kõige rohkem punkte ralli viimasel päeval ning sellega aidanud ka meeskonna konkurendist ettepoole.
Latvala on kindel, et praegune süsteem ei jää kehtima pärast järelejäänud nelja etappi.
“See muutub kindlasti. Sellest on juba üsna palju räägitud. On lubatud, et see muutub, aga milliseks, seda ma ei oska öelda. Kas see läheb tagasi 2023. aasta mudelile, seda ma ei julge lubada,” avaldas Latvala MTV Spordile.
Latvala avaldas lisaks, et hoolimata suurest kriitikast, seda hooaja keskel siiski muutma ei hakata. “See oleks olnud ebaõiglane, kui see oleks muudetud keset hooaega,” selgitas Latvala.
2023 aastal jagati punkte kümnele parimale skooridega 25–18–15–12–10–8–6–4–2–1, lisaks said viis kiireimat Power Stage’ilt punkte (5–4–3–2–1).
Sel aastal on Power Stage punktid jäänud samaks, kuid suurem punktisumma on jaotatud kahele päevale: laupäevase päeva lõpuks jagatakse punkte skooridega 18–15–13–10–8–6–4–3–2–1, pühapäeval premeeritakse seitset kiireimat (7–6–5–4–3–2–1), kusjuures laupäevapunktid nõuavad pühapäeval finišisse jõudmist.