• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
juuni 1, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Ralli.ee
Home WRC

M-Sport loodab pärast Sesksi edukat debüüti müüa rohkem mittehübriidseid Ford Pumasid

Admin lisas Admin
15.07.2024 09:52
WRC
Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

M-Sport Fordi meeskonna juht Richard Millener avaldas lootust, et pärast Martins Sesksi edukat esinemist Poolas suudab meeskond müüa rohkem mittehübriidseid Puma Rally1 autosid. Sesksi saavutused tõestasid selle auto võimekust, mis asetseb Rally1 ja Rally2 autode vahepeal.

Martins Sesks tegi oma WRC debüüdi kaks nädalat tagasi Poola MM-rallil, kus ta saavutas üldarvestuses viienda koha. Tema suurepärane sooritus avaldas kõigile muljet, kui ta saavutas teisel katsel teise kiireima aja ja oli reedese päeva esimese poole järel ralli liidrist Andreas Mikkelsenist vaid 7,4 sekundi kaugusel.

Lisaks suutis ta hoida praegust meistrivõistluste liidrit Thierry Neuville‘i laupäevase päeva lõpuks ühe kümnendiku sekundiga oma selja taga, mis tähendas, et Neuville kaotas väärtuslikke punkte, olles enne viimast võistluspäeva kuuendal kohal.

Sesks tõestas, et mittehübriidse Rally1 auto sooritusvõime on Rally1 ja Rally2 auto vahepeal, peamisteks erinevusteks tavalise Rally1 auto ja mittehübriidse versiooni vahel on stardikiirendus ja hobujõud, kuna hübriidmootor pakub mõnedes lõikudes täiendavat jõudu tänu hübriidile. Samuti tuleb märkida, et hübriidseadme eemaldamine ei tee Rally1 autot kergemaks, sest FIA eeskirjad nõuavad, et kõik kõrgeimal tasemel võistlevad autod peaksid kaaluma sama palju, mis tähendab, et Sesksi Pumale oli paigaldatud lisakaal ning see kaalus sama palju kui hübriidmootoriga Rally1 autod.

Millener väljendas lootust rohkem autosid müüa, märkides, et see oli ka üks nende eesmärkidest – näidata, et võid selle autoga siia tulla, lõbutseda ja konkureerida tipptegijatega ning mis veelgi tähtsam, olla märgatavalt eespool Rally2 autodest.

“Tahtsime tõestada, et see on võimalik ja ikkagi konkurentsivõimeline olla ning see annab noortele võimaluse tulla ja näidata, mida nad suudavad,” sõnas Millener Motorsportile.

Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport
Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

“Inimesed ütlesid, et kui hübriid lihtsalt eemaldada, on see Rally2 auto, kuid kui oleksite jälginud Martinsit Rally2 autos, poleks tal kunagi olnud sama tunnet ega tagasisidet.”

“Need Rally1 autod on imelised vaadata ja seetõttu ütlen alati, et me ei saa neist loobuda. Meil peab olema WRC-s tipptaseme kategooria,” lisas ta.

Sesksi tempo Poola kiiretel kruusaetappidel tekitas aga küsimusi Rally1 autode hübriidseadmete vajalikkuse kohta, kuid Milleneri arvates ei näidanud see ralli oma kiiruse tõttu hübriidi tõelist jõudlust. “See oleks väga erinev vestlus, kui oleksime teisel võistlusel olnud,” lisas ta.

“Me teame, et kiiretel rallidel on see [hübriid] vähem kasulik, kuid siiski on näha, et Martins oli igal pool tipule lähedal ja tõenäoliselt jäid tal puudu need kohad, kus teised hübriidi kasutasid.”

“See näitab kindlasti, et hübriid on võitmiseks endiselt nõutav, kuid ta tegi ilma selleta fantastilist tööd.”

Sesks osaleb järgmisena Rally1 Ford Pumaga sellel nädalal sõidetaval Läti MM-rallil, kuid seekord on tema auto varustatud hübriidseadmega.

Hei rallisõber! Meil on heameel teatada, et Ralli.ee on nüüd ka WhatsAppis! Liitu meie kanaliga selle lingi kaudu ja saad rallimaailma värskeimad uudised otse oma telefoni!

Märksõnad: M-Sport FordMartins SesksRichard MillenerWRC
Share2Tweet2Send
Eelmine

Mikkelsen loodab, et saab sellel hooajal veel mõnel kruusarallil osaleda

Järgmine

Robert Virves ja Georg Linnamäe – ralliradadel tulised vastased, finišijoonel aga head sõbrad

Soovitame sulle ka neid

POWERSTAGE: Sardiinia MM-ralli eelvaade – Ajalugu soosib Hyundai võistlejaid
WRC

POWERSTAGE: Sardiinia MM-ralli eelvaade – Ajalugu soosib Hyundai võistlejaid

31.05.2025 11:36
Ott Tanak ja Martin Jarveoja, Kreeka ralli 2024, Foto: Romain Thuillier /Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Avaldati Kreeka MM-ralli osalejate nimekiri – stardis kolm Eesti ekipaaži ning 12 Rally1 autot

31.05.2025 11:10
Seastien Ogier ja Ott Tänak, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Ogier ennustab põnevat hooaja jätku autoralli MM-sarjas – Tänak näitas, et Hyundai on kiire

30.05.2025 12:36
Ott Tanak Sardiinia MM-rallil 2024, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Karjääri neljandat Sardiinia võitu sihtiv Tänak: “Loodetavasti on kodutöö hästi tehtud ja oleme kohe õiges tempos”

30.05.2025 11:34
Adrien Fourmaux ja Ott Tänak Portugali MM-rallil 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Adrien Fourmaux avaldas, mis tegelikult tema Portugali ralli katkestamise põhjustas

28.05.2025 17:27
Sebastien Ogier ja Ott tänak Portugali rallil 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Kas Ogier mõtleb üheksandale MM-tiitlile? Prantslane teatas, et ei lähe peale Sardiiniat veel puhkama

28.05.2025 16:06

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

POWERSTAGE: Sardiinia MM-ralli eelvaade – Ajalugu soosib Hyundai võistlejaid

POWERSTAGE: Sardiinia MM-ralli eelvaade – Ajalugu soosib Hyundai võistlejaid

lisas Admin
31.05.2025 11:36
0

Ott Tanak ja Martin Jarveoja, Kreeka ralli 2024, Foto: Romain Thuillier /Hyundai Motorsport GmbH

Avaldati Kreeka MM-ralli osalejate nimekiri – stardis kolm Eesti ekipaaži ning 12 Rally1 autot

lisas Admin
31.05.2025 11:10
0

Seastien Ogier ja Ott Tänak, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Ogier ennustab põnevat hooaja jätku autoralli MM-sarjas – Tänak näitas, et Hyundai on kiire

lisas Admin
30.05.2025 12:36
0

Ott Tanak Sardiinia MM-rallil 2024, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Karjääri neljandat Sardiinia võitu sihtiv Tänak: “Loodetavasti on kodutöö hästi tehtud ja oleme kohe õiges tempos”

lisas Admin
30.05.2025 11:34
0

Adrien Fourmaux ja Ott Tänak Portugali MM-rallil 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Adrien Fourmaux avaldas, mis tegelikult tema Portugali ralli katkestamise põhjustas

lisas Admin
28.05.2025 17:27
0

Ott Tänak ja Martin Järveoja Tšiili rallil 2019 Fotot: Toyota Gazoo Racing WRC
WRC

Kes on läbi aegade noorim autoralli maailmameistriks kroonitud kaardilugeja?

19.12.2022 11:35

Tänane Top

Ott Tanak ja Martin Jarveoja, Kreeka ralli 2024, Foto: Romain Thuillier /Hyundai Motorsport GmbH

Avaldati Kreeka MM-ralli osalejate nimekiri – stardis kolm Eesti ekipaaži ning 12 Rally1 autot

31.05.2025 11:10
Seastien Ogier ja Ott Tänak, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Ogier ennustab põnevat hooaja jätku autoralli MM-sarjas – Tänak näitas, et Hyundai on kiire

30.05.2025 12:36
Kris Meeke. Foto: Toyota Gazoo Racing WRC

Kris Meeke loobub järgmisest stardist traagiliste sündmuste ja kaardilugeja vigastuse tõttu

30.05.2025 17:20
POWERSTAGE: Sardiinia MM-ralli eelvaade – Ajalugu soosib Hyundai võistlejaid

POWERSTAGE: Sardiinia MM-ralli eelvaade – Ajalugu soosib Hyundai võistlejaid

31.05.2025 11:36
Ott Tanak Sardiinia MM-rallil 2024, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Karjääri neljandat Sardiinia võitu sihtiv Tänak: “Loodetavasti on kodutöö hästi tehtud ja oleme kohe õiges tempos”

30.05.2025 11:34
Noored Roolis Cupella Cup neljas etapp sõideti Kuningamäe kardirajal – FOTOGALERII

Noored Roolis Cupella Cup neljas etapp sõideti Kuningamäe kardirajal – FOTOGALERII

6.09.2022 10:49

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee