• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
juuni 16, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Ralli.ee
Home WRC

Ogier toetas uut punktisüsteemi ja soovitas MM-etappe korraldada vaid neis riikides, kus on tõsine huvi ralli vastu

Admin lisas Admin
2.05.2024 11:59
WRC
Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

Kaheksakordne autoralli maailmameister Sébastien Ogier jagas oma arvamusi WRC sarja arengusuundadest, rõhutades vajadust meelitada sarja uusi autotootjaid. Liskas peaks prantslase arvates toimuma MM-etapid vaid neis riikides, kus on tõsine huvi ralli vastu.

Tema sõnul on oluline teha autosid soodsamaks ning leida lahendusi, mis autotootjatele huvi pakuksid. “Selge on see, et auto tuleb odavamaks teha. Seega tuleb leida lahendused, mis autotootjaid huvitavad. Ma ei ütle, et see on tingimata hübriid või midagi muud, aga kuidagi peaksime saama uusi tootjaid juurde,” selgitas Ogier veebilehele RallyJournal.com

Lisaks on prantslane vastu Rahvusvahelise Autoliidu FIA ettepanekule, mis soovib Rally1 autosid aeglustada. Ogier leiab, et kuigi jõudlust võib natuke alandada, ei tohiks see kahandada autode muljetavaldavust. “Autod peavad ikkagi olema suurejoonelised ja me ei saa selles osas sammugi tagasi astuda. Iga rallisõitja nõuab kindlasti palju jõudlust, kuid võib-olla saame seda natuke alla tuua.”

“Kuni konkurents on hea ja meil kõigil on samad autod, pole asi nii hull. Olen kindel, et seda on meie sõiduviisi tõttu ikka veel suurepärane vaadata.,” toonitas ta.

Ogier rõhutas ka, et ralli populaarsuse tõstmisel on ülioluline valida võistluspaigad õigesti. “Mul on selge ettekujutus, millised rallid peaksid kuuluma MM-sarja. Muidugi saan ma promootori ametijuhendist aru, aga me kõik teame, et raha paneb kahjuks maailmas asjad liikuma,” märkis ta, viidates majanduslikele kaalutlustele, mis mõjutavad etappide valikut.

Ogier toob lisaks välja, et parim ralli turundamise viis on korraldada võistlusi kirglike fännidega riikides. “Siiski arvan, et meil on mõtet minna ainult neisse riikidesse, kus on kirg ralli vastu, sest see on ka parim viis selle spordiala turustamiseks. Kui telekast rallit näeb ja pealtvaatajaid on palju, jääb mulje, et see on lahe spordiala,” ütles ta.

Lisaks tõi Ogier välja arvamuse WRC-sarja uue punktisüsteemi kohta, mis tema hinnangul vajab peenhäälestust. “Selge see, et see [punktisüsteem] ei pruugi olla lõpuni läbi mõeldud. Üks eesmärk oli pühapäevad huvitavamaks muuta ja see on kahtlemata õnnestunud. Punktide tasakaal on lihtsalt vale,” arutles ta, lisades, et süsteemi tuleb ümber mõelda, et pühapäevad oleksid põnevamad ja võitjad saaksid oma punktid kätte õiglaselt.

Märksõnad: Sébastien OgierWRC
Share2Tweet2Send

Soovitame sulle ka neid

Cyril Abiteboul. Foto: Vincent Thuillier/Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Kas Hyundai meeskond sai oma tahtmise, mis tagab nende jätkamise WRC-sarjas?

15.06.2025 21:37
Sebastien Ogier ja Elfyn Evans Autor/allikas: Toyota Gazoo Racing
WRC

Elfyn Evans ei lase end Ogier’i tiitliplaanidest häirida – “Tiitli nimel pead alistama kõik vastased”

15.06.2025 12:45
Jari-Matti Latvala. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT
WRC

Latvala tõmbas kriitikute väidetele pidurit: 1990ndatel ei olnud päevad pikemad

15.06.2025 12:25
François-Xavier Demaison ja Adrine Fourmaux, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Hyundai bossi sõnul meenutab Fourmaux noort Ogier’d – andekas, aga liiga püsimatu

14.06.2025 11:46
Ott Tänak ja Malcolm Wilson Autor/allikas: M-Sport Ford
WRC

Palju õnne! Malcolm Wilson valiti FIA uueks asepresidendiks

13.06.2025 11:14
Ott Tanak ja Martin Jarveoja, Kreeka MM-rallil, Foto: Dufour Fabien/ Hyundai Motorsport GmbH
WRC

VIDEO: Vaata kuidas Ott Tänak Kreeka MM-ralliks valmistus

13.06.2025 10:30

Kommentaarid 1

  1. marti salm says:
    1 year tagasi

    Arvan, spordimehelikult, Praegused punktisüsteemid on kehtestanud mingi täiesti diletant, kes on väga kaugel oma teadmistelt ausast spordist, Ausam ja kõigile huvitavam oleks, kui iga kiiruskatse annab punkte, näitaks ühest kolmeni 3;2;1punkti, või ühest viieni, ükskõik millise jada punkti süsteemiga, sama loogikaga.
    Arvestust peetakse iga kiiruskatsel saadud punktide alusel, mitte enam minutite, sekundite alusel,
    Pühapäeval ralli lõppedes lüüakse iga mehe, kõikide etappidel võidetu punktid kokku ja kelle kõige rohkem punkte on võitja!
    Siis ei oleks rehvipurunemine, või mõnel kiiruskatse väike avariiga kiiruskatse lõpetamata jätmine, nii katastroofiline, mis täna on sageli on kogu ralli ebaõnnestumine!
    Sellise punktisüsteemi rakendamine kahandaks oluliselt, näiteks rehvivahetusega ja muude väikeavariide kaotatud aega, kas või katkestamist ühel või teisel kiiruskatsel. sest see ei mõjuta enam kogu tervikliku ralli lõpptulemust nii kardinaalselt, kui tänane punktisüsteem, ralli algusest – lõpuni liidetud ajalise alusega tulem!

    NB! põhjendus puust ja punaselt: ÜHE – VÕIB OLLA VAHEL KA KAHE KIIRUSKATSE KATKESTAMISEGA VÕIB IKKAGI VEEL PUNKTISÜSTEEMIGA KOGU NÄDALAVAHETUSE ETAPPIVÕIDU SAADA!

    Vasta

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Cyril Abiteboul. Foto: Vincent Thuillier/Hyundai Motorsport GmbH

Kas Hyundai meeskond sai oma tahtmise, mis tagab nende jätkamise WRC-sarjas?

lisas Admin
15.06.2025 21:37
0

Sebastien Ogier ja Elfyn Evans Autor/allikas: Toyota Gazoo Racing

Elfyn Evans ei lase end Ogier’i tiitliplaanidest häirida – “Tiitli nimel pead alistama kõik vastased”

lisas Admin
15.06.2025 12:45
0

Jari-Matti Latvala. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Latvala tõmbas kriitikute väidetele pidurit: 1990ndatel ei olnud päevad pikemad

lisas Admin
15.06.2025 12:25
0

François-Xavier Demaison ja Adrine Fourmaux, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Hyundai bossi sõnul meenutab Fourmaux noort Ogier’d – andekas, aga liiga püsimatu

lisas Admin
14.06.2025 11:46
0

Ott Tänak ja Malcolm Wilson Autor/allikas: M-Sport Ford

Palju õnne! Malcolm Wilson valiti FIA uueks asepresidendiks

lisas Admin
13.06.2025 11:14
0

Nõukogude Eesti üks säravamaid rallisõitjaid – Raido Rüütel – Kurvilise tee legendid
Kurvilise tee legendid

Nõukogude Eesti üks säravamaid rallisõitjaid – Raido Rüütel – Kurvilise tee legendid

27.12.2022 18:06

Tänane Top

Cyril Abiteboul. Foto: Vincent Thuillier/Hyundai Motorsport GmbH

Kas Hyundai meeskond sai oma tahtmise, mis tagab nende jätkamise WRC-sarjas?

15.06.2025 21:37
Jari-Matti Latvala. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Latvala tõmbas kriitikute väidetele pidurit: 1990ndatel ei olnud päevad pikemad

15.06.2025 12:25
Sebastien Ogier ja Elfyn Evans Autor/allikas: Toyota Gazoo Racing

Elfyn Evans ei lase end Ogier’i tiitliplaanidest häirida – “Tiitli nimel pead alistama kõik vastased”

15.06.2025 12:45
Hilisem BMW RX3000 klassi võitja Lainar Lepaste ärev hetk eelsõidus. Fotod: Pille Russi

Misso rallikross tõi kolm uut võitjat

15.06.2025 21:00
Ott Tanaku auto peale õnnetust, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

VIDEOD: 10 aastat Tänaku dramaatilisest Mehhiko ralliõnnetusest – „Titänak“

6.03.2025 18:34
Ott Tänak ja Malcolm Wilson Autor/allikas: M-Sport Ford

Palju õnne! Malcolm Wilson valiti FIA uueks asepresidendiks

13.06.2025 11:14

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee