• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
oktoober 25, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Ogier toetas uut punktisüsteemi ja soovitas MM-etappe korraldada vaid neis riikides, kus on tõsine huvi ralli vastu

Admin Admin
2.05.2024 11:59
WRC
Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

Kaheksakordne autoralli maailmameister Sébastien Ogier jagas oma arvamusi WRC sarja arengusuundadest, rõhutades vajadust meelitada sarja uusi autotootjaid. Liskas peaks prantslase arvates toimuma MM-etapid vaid neis riikides, kus on tõsine huvi ralli vastu.

Tema sõnul on oluline teha autosid soodsamaks ning leida lahendusi, mis autotootjatele huvi pakuksid. “Selge on see, et auto tuleb odavamaks teha. Seega tuleb leida lahendused, mis autotootjaid huvitavad. Ma ei ütle, et see on tingimata hübriid või midagi muud, aga kuidagi peaksime saama uusi tootjaid juurde,” selgitas Ogier veebilehele RallyJournal.com

Lisaks on prantslane vastu Rahvusvahelise Autoliidu FIA ettepanekule, mis soovib Rally1 autosid aeglustada. Ogier leiab, et kuigi jõudlust võib natuke alandada, ei tohiks see kahandada autode muljetavaldavust. “Autod peavad ikkagi olema suurejoonelised ja me ei saa selles osas sammugi tagasi astuda. Iga rallisõitja nõuab kindlasti palju jõudlust, kuid võib-olla saame seda natuke alla tuua.”

“Kuni konkurents on hea ja meil kõigil on samad autod, pole asi nii hull. Olen kindel, et seda on meie sõiduviisi tõttu ikka veel suurepärane vaadata.,” toonitas ta.

Ogier rõhutas ka, et ralli populaarsuse tõstmisel on ülioluline valida võistluspaigad õigesti. “Mul on selge ettekujutus, millised rallid peaksid kuuluma MM-sarja. Muidugi saan ma promootori ametijuhendist aru, aga me kõik teame, et raha paneb kahjuks maailmas asjad liikuma,” märkis ta, viidates majanduslikele kaalutlustele, mis mõjutavad etappide valikut.

Ogier toob lisaks välja, et parim ralli turundamise viis on korraldada võistlusi kirglike fännidega riikides. “Siiski arvan, et meil on mõtet minna ainult neisse riikidesse, kus on kirg ralli vastu, sest see on ka parim viis selle spordiala turustamiseks. Kui telekast rallit näeb ja pealtvaatajaid on palju, jääb mulje, et see on lahe spordiala,” ütles ta.

Lisaks tõi Ogier välja arvamuse WRC-sarja uue punktisüsteemi kohta, mis tema hinnangul vajab peenhäälestust. “Selge see, et see [punktisüsteem] ei pruugi olla lõpuni läbi mõeldud. Üks eesmärk oli pühapäevad huvitavamaks muuta ja see on kahtlemata õnnestunud. Punktide tasakaal on lihtsalt vale,” arutles ta, lisades, et süsteemi tuleb ümber mõelda, et pühapäevad oleksid põnevamad ja võitjad saaksid oma punktid kätte õiglaselt.

Märksõnad: Sébastien OgierWRC
Share3Tweet2Send

Soovitame sulle ka neid

Ott Tänak koos meeskonnaga Kreeka ralli võitu tähistamas: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Tänavu Ott Tänaku võiduga lõppenud legendaarne MM-ralli kolib uude asukohta

25.10.2025 16:17
Kuvatõmmis videost
WRC

VIDEO: Vaata, mis toimus Hyundai meeskonna telgitagustes Kesk-Euroopa MM-rallil

25.10.2025 12:41
Ott Tänak Foto: Toyota Gazoo Racing
Ajaloonurk

Tänak ei ole ainus – maailmameistrid, kes lahkusid pärast tiitlivõitu üllatuslikult meeskonnast

24.10.2025 12:10
Jaspar Vaher, Foto: erakogu
WRC

Soome meedia: Eesti autoralli tulevikulootus valiti Toyota noorteprogrammi

23.10.2025 23:48
Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT
WRC

Ogier toetab Solbergi Rovanperä võimaliku asendajana Toyota WRC-tiimis

23.10.2025 14:44
Max Verstappen, Foto: Clive Rose/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool
Vormel 1

Verstappen peab Rovanperä vormeliplaani hullumeelseks, kuid põnevaks sammuks

22.10.2025 19:18

Kommentaarid 1

  1. marti salm says:
    1 year tagasi

    Arvan, spordimehelikult, Praegused punktisüsteemid on kehtestanud mingi täiesti diletant, kes on väga kaugel oma teadmistelt ausast spordist, Ausam ja kõigile huvitavam oleks, kui iga kiiruskatse annab punkte, näitaks ühest kolmeni 3;2;1punkti, või ühest viieni, ükskõik millise jada punkti süsteemiga, sama loogikaga.
    Arvestust peetakse iga kiiruskatsel saadud punktide alusel, mitte enam minutite, sekundite alusel,
    Pühapäeval ralli lõppedes lüüakse iga mehe, kõikide etappidel võidetu punktid kokku ja kelle kõige rohkem punkte on võitja!
    Siis ei oleks rehvipurunemine, või mõnel kiiruskatse väike avariiga kiiruskatse lõpetamata jätmine, nii katastroofiline, mis täna on sageli on kogu ralli ebaõnnestumine!
    Sellise punktisüsteemi rakendamine kahandaks oluliselt, näiteks rehvivahetusega ja muude väikeavariide kaotatud aega, kas või katkestamist ühel või teisel kiiruskatsel. sest see ei mõjuta enam kogu tervikliku ralli lõpptulemust nii kardinaalselt, kui tänane punktisüsteem, ralli algusest – lõpuni liidetud ajalise alusega tulem!

    NB! põhjendus puust ja punaselt: ÜHE – VÕIB OLLA VAHEL KA KAHE KIIRUSKATSE KATKESTAMISEGA VÕIB IKKAGI VEEL PUNKTISÜSTEEMIGA KOGU NÄDALAVAHETUSE ETAPPIVÕIDU SAADA!

    Vasta

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Ott Tänak koos meeskonnaga Kreeka ralli võitu tähistamas: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Tänavu Ott Tänaku võiduga lõppenud legendaarne MM-ralli kolib uude asukohta

Indrek
25.10.2025 16:17
0

Kuvatõmmis videost

VIDEO: Vaata, mis toimus Hyundai meeskonna telgitagustes Kesk-Euroopa MM-rallil

Indrek
25.10.2025 12:41
0

Ott Tänak Foto: Toyota Gazoo Racing

Tänak ei ole ainus – maailmameistrid, kes lahkusid pärast tiitlivõitu üllatuslikult meeskonnast

Indrek
24.10.2025 12:10
0

Jaspar Vaher, Foto: erakogu

Soome meedia: Eesti autoralli tulevikulootus valiti Toyota noorteprogrammi

Indrek
23.10.2025 23:48
0

Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Ogier toetab Solbergi Rovanperä võimaliku asendajana Toyota WRC-tiimis

Indrek
23.10.2025 14:44
0

Ott Tänak Foto: Toyota Gazoo Racing
Ajaloonurk

Tänak ei ole ainus – maailmameistrid, kes lahkusid pärast tiitlivõitu üllatuslikult meeskonnast

24.10.2025 12:10

Tänane Top

Ott Tänak Foto: Toyota Gazoo Racing

Tänak ei ole ainus – maailmameistrid, kes lahkusid pärast tiitlivõitu üllatuslikult meeskonnast

24.10.2025 12:10
Kuvatõmmis videost

VIDEO: Vaata, mis toimus Hyundai meeskonna telgitagustes Kesk-Euroopa MM-rallil

25.10.2025 12:41
Jaspar Vaher, Foto: erakogu

Soome meedia: Eesti autoralli tulevikulootus valiti Toyota noorteprogrammi

23.10.2025 23:48
Ott Tänak koos meeskonnaga Kreeka ralli võitu tähistamas: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Tänavu Ott Tänaku võiduga lõppenud legendaarne MM-ralli kolib uude asukohta

25.10.2025 16:17
Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Ogier toetab Solbergi Rovanperä võimaliku asendajana Toyota WRC-tiimis

23.10.2025 14:44
Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Ogier avaldas, mis nende väljasõidu tegelikult põhjustas

18.10.2025 13:43

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee