Hyundai rallitiim on sel nädalal Hispaanias La Nucia rallil, et teha vajalikke ettevalmistusi nii hooaja lõpufaasiks kui ka uueks aastaks. Kui Thierry Neuville ja Andreas Mikkelsen on seal võistlusel kaasa tegemas i20 Rally1-autodega, siis Ott Tänak on kohal vaid testimiseks, et proovida uusi seadistusi.
Hispaania rallil kogutud andmed on Hyundai jaoks eriti olulised, kuna tiimil on ees ootamas võimalus kindlustada meeskondlik maailmameistritiitel, kui kahe nädala pärast toimub viimane etapp Jaapanis. Hetkel on Hyundai Toyotast 15 punktiga ees, ent tiitli võitmiseks on vaja iga lisanduvat teavet ja parandust.
Kui alles mõni päev tagasi kirjutati, et alates uuest hooajast suure tõenäosusega loobutakse hübriidist, siis nüüd ilmus esimene pilt Hyundai testist, kus nende võistlusauto hübriidseadme jahutamiseks mõeldud avad olid suletud. See võib kinnitada jutte, et järgmisel hooajal tõesti elektrimootoritest loobutakse.
Hyundai i20 suletud avadega:
Hyundai tested today during the Rally La Nucia test days a version of the i20 N Rally1 with the hybrid system cooling rear outlets blocked, in preparation for the non-hybrid car to be potentially used in 2025 #WRClive #WRCliveES #WRCjp
📹by PomataCrazy pic.twitter.com/UgH7ZwjOS0— WRCWings (@llluis555) November 6, 2024
Vaata ka videot Hyundai testist:
Reedel ja laupäeval sõidetaval La Nucia rallil osalevad eestlastest ka Robert Virves ja Georg Linnamäe.
8-9 novembril sõidetaval La Nucía – Mediterráneo rallil on kokku kavas 11 kiiruskatset kogupikkusega veidi üle 146 kilomeetri. Võistlusel aitab silma peal hoida ka Ralli.ee, kes teeb iga katse olulisematest sündmustest kokkuvõtte.