Toyota juhatuse esimees Akio Toyoda loodab, et autoralli MM-sari liigub tulevikus vesinikkütuse, mitte elektriautode suunas.
Akio Toyoda, kes on tuntud ka väga suure autospordi fännina rääkis väljaandele Dirtfish: “Ringrajal, kus samas kohas sõidab palju autosid, ei peagi võib-olla sellele müraelemendile nii palju keskenduma, aga autoralli MM-sarjas, kus põldudel või metsas oled pikemat aega ootamas ralliauto möödumist, ei kujuta ma ette, et näeksin järsku tolmu, lund või liiva tõusmas, kuid auto möödub teist hääletult.”
“Seega usun, et rallikeskkonnas on see müra mootorispordiga tegelejatele väga oluline; see on osa sellest, mis paneb fännid mootorisporti nautima. See pole müra, vaid heli. Ma tean, et see pole kõigi jaoks ühesugune, aga minu jaoks on see nagu hällilaul.”
Kuigi antud intervjuus sellest täpsemalt ei räägitud, tõi DirtFish välja, et hoolimata oma domineerimisest hübriidautode turul, ei ole Toyota rahul WRC sarjas nõudega, et kõik tiimid peavad kasutama ühe ja sama firma hübriidajameid. Ka teised autotootjad on kahtluse alla seadnud süsteemi kalli hinna ja töökindluse.
DirtFish lisab, et sünteetilised kütused on hetkel äärmiselt kallid ja nende tootmine on energiamahukas, mis vähendab nende keskkonnasõbralikkust. Elektriautod on samuti kallid ning nad on vaiksed, lisaks on neil kaaluprobleemid ja piiratud sõiduulatus.
Veel üks takistus hüdrogeenil põhinevate jõuallikate jaoks on see, et neid ei kasutata igapäevaselt tänavatel – see on oluline nüanss autotootjate ja võistlussarjade jaoks uute tehnoloogiate puhul. Praegu toodavad hüdrogeeni jõuallikaid ainult Toyota, Hyundai ja Honda.
Avalda arvamust post