Akropolise rallil katkestasid kolm Rally1 klassi ekipaaži – Sami Pajari, Mārtiņš Sesks ja Grégoire Munster, kõik kütusega seotud tehnilise probleemi tõttu.
Kui algselt arvati, et Pajari katkestamise põhjustas mingi detaili purunemine, siis nüüd kirjutab väljaanne Dirtfish, et probleemi põhjustajaks tuvastati hoopis hiljuti kasutusele võetud kütus.
Nagu enamus rallisõbrad kindlasti mäletavad, siis endine autoralli MM-sarja ametlik kütusepartner P1 Fuels lõpetas tegevuse enne Safari rallit Keenias.
Alates aprillis toimunud Rally Islas Canariase etapist asendas neid TotalEnergies. Kuigi kütusepakkuja vahetus toimus esialgu sujuvalt, ilmnesid Kreekas mitmel autol probleemid, mis viisid kolme Rally1 masina katkestamiseni.
Reedel katkestas Pajari peale kuuendat kiiruskatset tankimisalast lahkumisel. Järgmisel katsel tabas sarnane probleem ka Martins Sesksi.
Laupäeval pidi päeva viimasel hooldusel katkestama Grégoire Munster, kes sõidab Sesksi tiimikaaslasena M-Sporti ridades. Ka tema auto seisis silmitsi sarnase kütuseprobleemiga. Kindlasti ei tasu ära unustada Neuville masina imelikku jõu kadumist eelviimasel katsel, mille põhjust ei ole veel siiamaani tuvastatud.
FIA kinnitas DirtFishile, et mitmel autol ilmnesid kütusega seotud probleemid. Alaliidu avalduses öeldi: „FIA on teadlik probleemist, mis mõjutab teatud Rally1 autode kütusepaake, ning teeb koostööd meeskondade ja tarnijatega, et olukorda mõista ja lahendada.“