M-Sport on läbinud Ford Fiesta Rally2 uue versiooni homologeerimisprotsessi, mis toob masinale märgatava võimsuselisa ja rea tehnilisi täiendusi. Arendustöö keskmes oli soov muuta 1,6-liitrine mootor konkurentsivõimelisemaks.
Uuenduspakett on mahukas: M-Sport kasutas korraga ära enam kui pool tosinat arendusjokkerit. Lisaks mootori siseosadele muudeti komponentide kaalu, vedrustuse geomeetriat ning parandati pidurite ja salongi jahutust.
M-Spordi kliendiprogrammi juhi James Allinsoni sõnul on just mootori uuendamine see koht, kust oodatakse suurimat arenguhüpet. “Usun, et sealt tulevad meie suurimad võidusekundid,” märkis Allinson portaalile DirtFish. Tema sõnul on sõitjate tagasiside olnud siiani positiivne auto šassii osas, kuid puudu on jäänud just mootori jõudlusest.

Kergem kere ja täpsem juhitavus
Lisaks uutele pihustitele, kolvile ja nukkvõllile läbis auto ka tõsise dieedi:
- Kaalusääst: Tagumine klaas asendati polükarbonaadiga, paigaldati kergem armatuurlaud ja väljalaskekollektor.
- Veermik: Uuendati esisilla konstruktsiooni, et muuta vedrustuse geomeetriat, ning värskendati kruusaamortide siseehitust.
- Elektroonika: Juhtseadmed said uue tarkvara ja roolipaneeli.
Eesti rallifännide jaoks on olulisim uudis see, et uuenenud tehnikat saab esimesena kasutada Romet Jürgenson. Jürgenson, kes pikendas hiljuti lepingut M-Spordiga, istub värskendatud autosse juba jaanuari lõpus toimuval Monte Carlo rallil.
Esmalt paigaldatakse uuendused vaid uutele tehasest tulevatele autodele. Olemasolevatele masinatele mõeldud täienduskomplektid jõuavad laiemalt klientideni järgmise aasta aprillis.















