Pühapäeval sõideti Dakari maratonrallil seitsmes kiiruskatse, mille pikkus oli 419 kilomeetrit. Hommikul üllatas sõitjaid väike vihmasadu, katse ise kulges nii mägedes kui ka liivadüünides, mis hakkavad nüüd rohkem domineerima.
Seitsmenda katse osas juhtus miski, mida korraldajad ei tahaks juhtuvat. Roadbooki ehk rajalegendi viga saatis autode esiotsa sõitjad tundmatusse ja kuna autodel ja tsiklitel olid erinevad rajad, siis pidid autod ise rada avama. Korraldajad said kiirelt asjast aru, kohapeale saadeti helikopter ja ekslevad sõitjad suunati õigele teele ning järgmistele anti info lähimas kontrollpunktis edasi.
See 20 kilomeetrine osa katsest lõigati kõigil tulemustest välja ja mis siin ikka, juhtub.
Urvo Männamal ja Risto Lepikul õnneks ei juhtunud palju, mis Dakaril on pigem hea. Nad tõid oma Toyota GR DKR Hilux EVO katse finišisse 11. ajaga, kaotust katse võitnud Lucas Moraes’ile ja Armand Monleonile oli 17 minutit ja 10 sekundit.
Üldarvestuses ollakse 11. kohal, vahe Dakari liidrite Henk Lategani ja Brett Cummingsiga on 2 tundi, 26 minutit ja 42 sekundit. Lategani edu on aga kulunud imeõhukeseks, kohalik sõitja Yazeed Al Rajhi koos Timo Gottschalkiga on neist vaid 21 sekundi kaugusel ja Al Rajhi on düünide lugemises ja nendes sõitmises üks meistreid.
“Seitsmes katse läks kenasti, ühtegi suuremat ja märkimisväärset teemat polnud. See ekslemise koht oli, meil seal aega ei kulunud ja muidu ka sujus. Rada oli mitmekesine, oli kõike. Ilus katse oli. Homme taas vara äratus ja pea 500 km katset. Väike väsimus hakkab sisse tulema, võistlus on olnud juba päris pikk. Aga eesmärk on samamoodi edasi lasta,” rääkis Urvo Männama peale seitsmendat katset.
Esmaspäeval liigub Dakari karavan Riyhadi suunas ja kavas on järjekordne pea 500 kilomeetrine katse, täpsemalt 487 kilomeetrit.
Aina rohkem hakkab määrama see, kes nii vaimselt kui füüsiliselt sellele painele vastu suudab panna ja kes teeb parimad otsused nii kiiruse kui navigeerimise osas.
VIDEO STAGE 7