Möödunud nädalavahetusel sõideti Portugalis väljakutsuval ja käänulisel Portimao rajal Porsche Carrera Cup France 2024 hooaja finaal. Külalisena oli stardis ka EST 1 Racing värvides sõitev Alex Reimann, et jätkata oma seiklusrikast kogemuste kogumise aastat GT autode maailmas. Rahulikult võib öelda, et väärtusikud kogemused tulid ka Portimaost. Ainult ehk mitte nii positiivses kuues, kui sel aastal harjutud on.
Vabatreeningutel esikümne väärilist kiirust näidanud Reimann sisenes võistluspäevale ensekindlalt ja paigutas kvalifikatsioonides mõlemaks sõiduks oma musta-oranži kirju Porsche võistlejaterivi keskele. Hoolimata sellest, et kummaski ajasõidus ei õnnestunud päris optimaalset ringi kokku saada.
Paraku puhusid aga võistluspäevadel tuuled Portimaos Reimanni ja EST1 paadile vastu. Esimene sõit jäi pooleli piduriprobleemide ja vedeliku lekke tõttu. Teises sõidus määrati aga Reimannile rajapiirete korduva ületamise rikkumise eest boksist läbisõidu karistus. Nii konkurentsitihedas rivis tähendas see, et lootust sõitu päästa enam ei olnud. Kuigi karistus oli suhteliselt väikese rikkumise valguses ootamatult karm, tõi see hästi esile, kui teistsugused võivad erinevate piirkondade Carrera Cup sarjades reeglid olla.
Olgu mis on, EST1 Racingu seisukohast oli see nädalavahetus, mille võiks unustada. Välja arvatud muidugi sealt saadud kogemused, sest just kaotused on need, millest võidusõitja õpib kõige rohkem. Seda enam, et isegi sellest kogemusest võis leida ka paar meetilka tõrvapotis. Üheks oli näiteks Reimanni poolt näidatud esikümne vääriline kiirus. Sellega kinnitas 2024 aastal mitut erinevat GT meistrivõistlust väisanud eestlane veelkord, et ta kiirus ei ole seotud ainult ühe kindla sarjaga. Talendis ja kohanemisvõimes siin kahtlusi pole. Vahel kaota, alati võida, nagu öeldakse. Ainult edasi ja hooga.
Jälgi EST1 Racing tegemisi sotsiaalmeedias:
https://www.facebook.com/
https://www.instagram.com/