Kaheksa korda maailmameistriks kroonitud Sébastien Ogier leiab, et tema praeguse tiimi Toyota saavutused on sama erilised kui kunagine ülivõimas Volkswageni meeskond.
Volkswagen osales autoralli MM-sarjas aastatel 2013–2016, võites selle perioodi jooksul kõik nii sõitjate kui ka tootjate tiitlid. Ogier tuli neljal järjestikusel hooajal maailmameistriks.
Ettevõtte diiselmootorite heitmenormide skandaal lõpetas ootamatult VW WRC-programmi, mistõttu Volkswagen ei kohtunud kunagi MM-sarjas Toyotaga, kes naasis rallimaailma 2017. aastal pärast 18-aastast pausi.
VW võidud olid muljetavaldavad: Polo R WRC-ga saavutati 43 võitu 52 etapist ehk 82,7%. Toyota on aga hetkel oma rekordite jahtimisel — tiim jääb vaid ühe võidu kaugusele Citroëni kõigi aegade 102 rallivõidu rekordist. 2025. aasta hooaja üheksast etapist on Toyota võitnud kaheksa ning Soome rallil saavutati ajalooline tulemus — kõik viis esimest kohta läksid ühele tootjale. Seda polnud juhtunud alates 1990. aastast, mil Lancia saavutas sama tulemuse Portugali rallil.
Ogieri sõnul ei uskunud ta, et Volkswageni perioodi tulemusi on võimalik korrata, kuid Toyota tänavused saavutused on vähemalt sama eredad.
„See meeskond pakub järjest erilisi hetki,“ rääkis Ogier portaalile DirtFish.
„Mul on karjääris olnud palju suurepäraseid aegu. Volkswageni aeg tundus ületamatu ja statistika oli uskumatu, kuid see, mida me praegu Toyotaga teeme, on vähemalt sama muljetavaldav. Kodurajal Jyväskyläs viie parima koha hõivamine, kus meeskonna baas asub, on suurepärane ja väärikas tasu kõigile, kes selle nimel iga päev töötavad.“
Toyota Gazoo Racing on oma praeguse nime all võitnud viis sõitjate ja viis tootjate tiitlit ning 57 rallit 106-st (53,7%). Hetkel juhib meeskond tootjate arvestust 87 punktiga ning kolm Toyota sõitjat hoiavad MM-sarja üldarvestuses esikolmikut, mis näitab, et tiimi edu pole niipea raugenemas.