M-Spordi poolt välja töötatud Ford Fiesta Rally3 võistlusautot kasutatakse autoralli MM-sarjas nii JWRC juunioride, kui ka WRC3 klassis. Kui seni on M-Sport saanud Rally3 klassis nautida ainuvõimu, siis nüüd ootab teda ees uus väljakutse, sest selle võistlusklassiga on liitunud Renault oma Clioga.
Ford Fiesta uus versioon on M-Spordi vastus Renault’le, kes sai hiljuti oma Clio Rally3-e homologeeritud ja võib seega osaleda ametlikult erinevates rallisarjades.
Uue Fiesta välimus on veidi muutunud, sest kapott, esikaitseraud ja küljepeeglid on ümber kujundatud. Esikaitseraud parandab jahutussüsteemi õhu sissevõttu.
Taga seevastu on uus tagatiib, mis sarnaneb Ford Fiesta Rally2 auto omaga. Uus on ka see, et käigukastis on ülekanded veelgi lühemad. Selle eesmärk on parandada auto kiirendust ja pöördemomenti madalamatel kiirustel.
Uuendused on tehtud ka amortisaatorites ja õhuvõtuavades, mis suunavad õhu esipiduritele.
Ford Fiesta Rally3 Evo auto debüüti saab näha eeloleval nädalavahetusel Kanaari saarte EM-rallil, kus briti pilootJon Armstrong stardib uuendatud masinaga. Uuendused on klientidele saadaval alates suve keskpaigast.
“Sellel aastal saame Rally3 kategoorias juurde konkurendi teise tootja poolt ja kuna tegu on võistlusega, tahame olla kindlad ja teeme kõik endast oleneva, et muuta Fiesta Rally3 Evo kõige konkurentsivõimelisemaks tooteks turul,” rääkis auto arenduse eest vastutav M-Sport Poland boss Maciej Woda.
Avalda arvamust post