FIA autoralli maailmameistrivõistlused (WRC) saavutasid 2024. aastal koguni 1,3 miljardi suuruse telerivaatajaskonna, samal ajal kui sotsiaalmeedia platvormidel registreeriti üle 1,7 miljardi reaktsiooni.
Esimest korda WRC ajaloos ületas sarja kumulatiivne televaadatavus 1 miljardi piiri, kusjuures märkimisväärset kasvu täheldati eriti Lähis-Idas ja Aasias.
See saavutus kinnitab taas WRC ülemaailmset populaarsust, kuna 2024. aasta hooaeg viis sarja 13 põneva etapi jooksul neljale kontinendile.
Kuid WRC mõju ei piirdunud vaid teleekraanidega. Sotsiaalmeedias tõi strateegiline ja koostööl põhinev lähenemine kaasa 1,78 miljardit reaktsiooni ja ligi 70 miljonit kaasatust, mis on 24% rohkem kui 2023. aastal.
Samuti laienes WRC digitaalne kohalolek, sealhulgas käivitati ametlik WhatsAppi kanal, mis täiendas senist tugevat sotsiaalmeedia portfelli.
Lisaks digitaalsetele platvormidele jõudis WRC publik ka raja äärde – neli miljonit pealtvaatajat elas kaasa võistlustele kohapeal, kogedes sarja ainulaadset atmosfääri.
2025. aastal kasvab WRC kalender veelgi, tuues juurde uusi etappe ka väljaspool Euroopat. See annab lootust veelgi suuremale vaadatavusele, sotsiaalsele kaasatusele ja kohapealsele publikule.
„Üle miljardi vaataja saavutamine kinnitab WRC ainulaadset ülemaailmset huvi ja meie meeskonna pühendumust pidevale uuendusele,“ ütles WRC promootori meediaõiguste vanemdirektor Philipp Maenner sarja kodulehel.
„See verstapost mitte ainult ei tõesta meistrivõistluste kasvu, vaid peegeldab ka meie fännide erakordset kirge üle kogu maailma. Oleme põnevil, et saame sellele hoogu juurde anda ja seada tulevikuks veelgi kõrgemaid sihte.“